شناسهٔ خبر: 16168232 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

زورگیر محدوده شمالشرق پایتخت دستگیر شد

تهران- ایرنا- رییس کلانتری 136 فرجام تهران گفت: سارقی که در محدوده شمال شرق پایتخت با زورگیری اقدام به ربودن تلفن های همراه شهروندان می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

سرگرد پرویزی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: چندی پیش یکی از شهروندان به مأموران کلانتری 136 فرجام که در حال گشت‌زنی در محدوده میدان الغدیر بودند مراجعه و مدعی شد که دقایقی قبل یک سارق زورگیر تلفن همراهش را ربوده و متواری شده است.
وی با بیان اینکه احتمال حضور سارق در محل همچنان وجود داشت، گفت: براین اساس ماموران مشخصات ظاهری وی را به دست آورده و از طریق بی‌سیم آن را به اطلاع دیگر واحدهای گشتی نیز رساندند و گشت‌زنی در اطراف این محله آغاز شد.
رییس کلانتری 136 فرجام با بیان اینکه سرانجام این سارق شناسایی شد، گفت: متهم به محض دیدن خودرو پلیس پا به فرار گذاشت اما پس از تعقیب و گریز دستگیر و به کلانتری منتقل شد.
وی با بیان اینکه در بازرسی بدنی از متهم گوشی مالباخته کشف شد، گفت: سارق منکر دزدی گوشی شد اما در رویارویی با شاکی پرونده به بزه انتسابی اعتراف کرد.
رییس کلانتری 136 فرجام با اشاره به اعترافات متهم افزود: این زورگیر طعمه‌های خود را هنگام تاریکی شب و در معابر خلوت شناسایی و پس از آن با تهدید اقدام به زورگیری تلفن همراهشان می کرد.
سرگرد پرویزی خاطرنشان کرد:‌ با توجه به احتمال ارتکاب جرائم بیشتر از سوی متهم و به دستور مقام قضایی، این سارق به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/9343 / 1539

نظر شما