شناسهٔ خبر: 16158683 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

قرار ملاقات مالباخته، جوان زورگير را به دام انداخت

71182

صاحب‌خبر -

مرد جوان كه با تهديد چاقو و اسلحه قلابي از يك زن زورگيري كرده بود، در جريان قراري كه جهت اخاذي با مالباخته گذاشت، دستگير شد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، ساعت 18:45 روز نوزدهم آذر ماه، زني طي تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي «110» به ماموران گفت: مردي با تهديد اسلحه و چاقو در خيابان «سراج»، كيفم كه حاوي وجوه نقد و تلفن همراه بود را به سرقت برده است.

در حالي ‌كه بررسي‌ها جهت شناسايي سارق آغاز شده بود، زن جوان كه در كار توليد فرم‌عينك بوده و تعدادي فرم نيز حين سرقت در كيفش قرار داشت با تلفن همراه خود تماس گرفت و از سارق خواست كه در ازاي گرفتن پول، كيف و وسايل داخلش، آن را به او پس دهد.

بر اين اساس متهم نيز كه مي‌دانست فرم‌ها و خط تلفن همراه به دردش نمي‌خورد، ساعت 20:30 همان شب در خيابان «فردوسي» با زن مالباخته قرار گذاشت.

در اين حال مالباخته، يكي از افسران نيروي انتظامي كه از اقوامش بود را در جريان موضوع قرار داد و به همراه وي بر سر قرار رفت و به اين ترتيب اين افسر پليس موفق شد، متهم را پس از دقايقي تعقيب و گريز در خيابان فردوسي دستگير كند.

متهم به هويت «امين» 27 ساله، پس از دستگيري به اداره مبارزه با سرقت مسلحانه و زورگيري پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد و در حالي كه به چند فقره زورگيري ديگر به اين شيوه و با تهديد اسلحه قلابي اعتراف كرده است، از معرفي مالباختگان خودداري مي‌كند.

تحقيقات پليس در اين خصوص همچنان ادامه دارد.

انتهاي پيام

نظر شما