شناسهٔ خبر: 16158681 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دستگیری سارقی که زنان را کتک می‌زد

71368

رییس کلانتری 147 گلبرگ از دستگیری مردی خبر داد که با شناسایی دختران و زنان جوان در خیابان‌ها ضمن ضرب و شتم،‌ اقدام به ربودن اموال آنها می‌کرده است.

صاحب‌خبر -

رییس کلانتری 147 گلبرگ از دستگیری مردی خبر داد که با شناسایی دختران و زنان جوان در خیابان‌ها ضمن ضرب و شتم،‌ اقدام به ربودن اموال آنها می‌کرده است.

سرگرد حسن نورآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: بیست و یکم دی ماه امسال زنی به نام «ساناز» با حضور در کلانتری عنوان کرد که قصد عزیمت به محل کارش را داشته که یک دستگاه خودروی پژو 405 نقره‌ای رنگ را به صورت دربستی کرایه می‌کند.

وی با بیان اینکه این زن در ادامه اظهارات خود عنوان کرد که راننده پس از دقایقی مسیر خود را تغییر و او را به یکی از خیابان‌های خلوت منتقل کرده‌ است، گفت: بنابر اظهارات این زن، راننده پژو با ضرب و شتم، تبلت و گوشی تلفن همراه گران قیمتش را می‌رباید که پس از ضرب و شتم، این زن را به بیرون از خودرو پرتاب کرده و به سرعت متواری می‌شود.

رییس کلانتری 147 گلبرگ با بیان اینکه بنابر اظهارات شاکیه، در حافظه تبلت‌اش عکس‌های خانوادگی و شخصی وجود داشت، گفت: در این راستا ماموران ضمن استعلام پلاک خودرو و به دست آوردن مشخصات مالک، اقدام به تعیین قرار سوری با سارق کردند.

نورآبادی با بیان اینکه در تماس‌های شاکیه و متهم، سارق می‌پذیرد که در قبال استرداد اموال مالباخته،‌ مبلغ دو میلیون تومان وجه نقد دریافت کند، گفت: پس از حضور متهم در محل قرار، ماموران انتظامی سارق را دستگیر می‌کنند، اما این فرد سعی داشت که با جوسازی و مظلوم‌نمایی و درخواست کمک، باعث متشنج شدن اوضاع شود که ماموران نسبت به انتقال سریع این متهم اقدام کردند.

وی با بیان اینکه متهم با حضور در کلانتری، خود را «آرش»، 20 ساله معرفی کرد، گفت: این در حالیست که خانواده متهم نیز با حضور در کلانتری، گوشی و تبلت شاکیه را به وی بازگرداندند و ماموران در بازرسی از وی، سه دستگاه گوشی تلفن همراه گران قیمت کشف کردند.

رییس کلانتری 147 گلبرگ افزود: متهم در بازجویی‌ها عنوان کرد که ضمن شناسایی دختران و زنان جوان، پس از سوار کردن آنها به صورت دربستی، اقدام به زورگیری گوشی‌های گران قیمت آنان می‌کرده است.

به گفته نورآبادی، تحقیقات برای کشف سایر جرایم و شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد و متهم در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما