شناسهٔ خبر: 16091130 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه تعادل | لینک خبر

آخرين خبرها از «شهرزاد 2»

صاحب‌خبر -

خبرهاي تازه از شهرزاد حاكي از قطعي شدن حضور رضا كيانيان و رويا نونهالي در اين سريال شبكه نمايش خانگي است. بر اين اساس، آن‌طور كه خبرگزاري‌ها گزارش داده‌اند، عكس جديدي از گريم جديد رضا كيانيان و رويا نونهالي، بازيگران تازه پيوسته به «شهرزاد 2» به كارگرداني حسن فتحي رونمايي شده است. به گزارش خبرآنلاين، موفقيت چشم‌گير سريال «شهرزاد»، كارگردان آن حسن فتحي را به ساخت فصل دوم با نام «شهرزاد 2» ترغيب كرد. در فصل دوم علاوه بر بازيگراني همچون شهاب حسيني، ترانه عليدوستي و مصطفي زماني، ستاره‌هاي ديگري مانند رضا كيانيان و رويا نونهالي نيز حضور دارند.
رضا كيانيان و رويا نونهالي در اين اثر با گريمي جديد بازي مي‌كنند. در عين حال، سام نوري نيز حضور خود را در اين سريال اطلاع‌رساني كرده است. سام نوري بازيگر سينما در‌خصوص همكاري و نقش‌اش در «شهرزاد 2» گفت: در اين پروژه نقش وكيل خاندان ديوان‌سالار را ايفا مي‌كنم و با نقشي متفاوت روبه‌رو هستم. وي افزود: اصولا حسن فتحي نقش‌هاي عجيب‌تر، خلاقانه‌تر و خاص‌تري را پبشنهاد مي‌كند و از اين اتفاق خوشحالم و افتخار اين را دارم در «شهرزاد 2» در خدمت‌شان هستم.
وي درباره تمايلش به بازي در نقش‌هايي كه مرتبط به قصص قرآني است، اظهار داشت: باعث افتخار است ايفاگر نقش‌هايي باشم كه با اعتقادات مردم در ارتباط است، منتها همه اينها به كارگردان كار بستگي دارد؛ اگر كسي باشد كه بتواند حقيقت را آن طوري كه بوده بيان كند، با افتخار همكاري مي‌كنم.
اين درحالي است كه كمي قبل نيز ترانه عليدوستي به خبرهايي كه درخصوص شهرزاد 2 منتشر شده بود، واكنش نشان داد. بازيگر سريال «شهرزاد» درباره شايعه‌ها در‌مورد فصل دوم سريال «شهرزاد» به طرفداران اين سريال توضيح داد و با انتشار عكسي در اينستاگرام نوشت: «فصل دوم «شهرزاد» يك ماه است در حال فيلمبرداري است، اسمش هم «شهرزاد2» است، هر خبري هم شد، خودمان دراختيارتان مي‌گذاريم، نگران نباشيد و به شايعات توجه نكنيد. خبرگزاري‌ها چاره‌‌يي جز خلاقيت ندارند، چون همان‌طور كه مي‌دانيد سوژه خبر در اين مملكت خيلي كم است. به اينها مي‌گوييم رسانه‌هاي مجبور.»
 شهرزاد مجموعه‌يي نمايشي محصول سال‌هاي۱۳۹۴–۱۳۹۳ در ۲۸قسمت ۶۰دقيقه‌يي به كارگرداني حسن فتحي و تهيه‌كنندگي محمد امامي است. در ابتدا قرار بود اسم اين سريال «روزي روزگاري عاشقي» باشد اما اسم آن به «شهرزاد» تغيير يافت. داستان سريال «شهرزاد» در دهه۱۳۳۰ خورشيدي مي‌گذرد و روايتي عاشقانه بر بستر تاريخ است. نغمه ثميني و حسن فتحي نويسندگان اين مجموعه و ترانه عليدوستي، شهاب حسيني، مصطفي زماني و علي نصيريان ايفاگر نقش‌هاي اصلي هستند.

نظر شما