شناسهٔ خبر: 16071807 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

80 درصد مردم زنجان از خدمات تعاون استفاده می‌کنند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: 80 درصد مردم استان زنجان از خدمات مجموعه بزرگ تعاون استفاده می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد غریوی صبح امروز در جلسه با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اظهار کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها دارای جامعه هدف گسترده‌ای هستند.

وی تصریح کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای جامعه هدف گسترده‌ای اعم از کارگران، کارفرمایان و تعاون‌گران است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: بیش از 80 درصد مردم استان به نوعی از خدمات مجموعه بزرگ ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی و دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت متبوع استفاده می‌کنند.

غریوی تصریح کرد: استان زنجان کمترین میزان تنش کارگری و کارفرمایی را دارا بوده که این موفقیت حاصل همراهی و همدلی تمامی مسؤولان استان و تلاش چشمگیر و ایثارگرانه همکاران اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان است.

در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه شکوفایی اقتصادی و اقتصاد مقاوم بستگی به فرهنگ کار و کارگران دارد، اظهار کرد: اگر فرهنگ کار ارتقاء یابد، بسیاری از حوادث ناشی از کار و اتفاقات ناهنجار در محیط کار رخ نمی دهد و مردم با توجه به لقمه حلال و حرام به کار و تلاش روی می‌آورند.

ناصر مقدم، ترویج فرهنگ کار و توسعه اخلاق کار نیاز جامعه برشمرد و افزود: برای اینکه فرهنگ و اخلاق کار را در کشور توسعه دهیم نیاز به همکاری و تعامل بین دستگاهی و انعقاد تفاهمنامه‌هایی در این زمینه داریم.

وی تصریح کرد: درباره مشاغل خانگی مرتبط با حوزه فرهنگ امسال برنامه‎های خوبی در دست اقدام داریم که امیدواریم از ظرفیت و توان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بتوانیم نهایت استفاده را داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: این اداره کل آماده هرگونه تلاش در راستای ترویج و توسعه فرهنگ کار در جامعه است.

انتهای پیام/73005/ح20

نظر شما