شناسهٔ خبر: 16049723 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

تماس‌تصویری واتس‌اپ برای برخی کاربران فعال شد

واتس‌اپ یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان دنیاست و روزبه‌روز ویژگی‌های بیشتری به آن افزوده می‌شود. اما این اپلیکیشن محبوب تا بحال تماس تصویری نداشته، اما بنظر می‌رسد که این ویژگی برای برخی از کاربران ارائه شده است. اگر واتس‌اپ شما این ویژگی را ندارد، احتمالا این طرح در مرحله آزمایشی قرار دارد. ساعت‌های هوشمند (اسمارت واچ‌ها) مانند دیگر گجت‌های عجیب و غریب ، دارند راه پیشرفتشان را در جهان باز می‌کنند. اما آنها هنوز قول‌های عمل نشده زیادی دارند و خیلی وعده وعید‌های دیگر نیز در باره آنها هنوز در راه است. همان‌طور که انتظار می‌رفت کمپانی اپل از چند محصول جدید خود در جدیدترین کنفرانسش رونمایی کرد. یکی از این محصولات که امروز میهمان کنفرانس اپل بود مک‌بوک پرو ۲۰۱۶ نام دارد. گلکسی S8 با طراحی جذاب، دوربین بهبود یافته و هوش مصنوعی پیشرفته عرضه خواهد شد. واقعیت افزوده فقط دنیای بازی‌های رایانه‌ای و علم آموزی را دستخوش تغییر و تحول نکرده‌اند و برخی افراد دارای انحرافات جنسی نیز به این نتیجه رسیده‌اند که می‌توانند با استفاده از واقعیت افزوده تمایلات سرخورده روحی خود را ارضاء کنند. زندگی روزمره انسان‌ها با وجود تلفن‌های هوشمند، دیگر یکنواخت نیست. درک این موضوع کاملا آسان است. آیفون گوشی محبوب و پرطرفدار شرکت اپل که در سراسر دنیا محبوبیت بسیاری دارد اما قصه محبوبیت آیفون‌های اپل در ایران با تمام دنیا متفاوت است!

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از آی تی رسان ، استفاده از این ویژگی چندان پیچیدگی ندارد و همانند تماس صوتی است. اگر در اپلیکیشن این ویژگی وجود نداشته باشد،‌ تماس صوتی برقرار می‌شود.

احتمالا بزودی این امکان برای تمام کاربران فعال می‌شود. بنظر می‌رسد که واتس‌اپ مدتی است که در حال تست تماس تصویری برای پلتفرم‌های اندروید و ویندوز بوده و به راه‌اندازی آن فکر می‌کرده است.

اگر از کاربران اندروید باشید،‌ احتمال بزودی این ویژگی برای شما فعال می‌شود. اما هنوز صحبتی از راه‌اندازی تماس تصویری برای ویندوزفون و آیفون در میان نیست.

نظر شما