شناسهٔ خبر: 15944756 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرمانده سپاه ریگان عنوان کرد

نمایش روحیه مقاومت بسیجیان ریگان در رزمایش الی بیت‌المقدس

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ریگان گفت: بسیجیان ریگان در رزمایش الی بیت‌المقدس روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان را به‌ نمایش گذاشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، محمدرضا استایی پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در این شهرستان اظهار داشت: این رزمایش به مدت دو روز در شهرستان ریگان با موفقیت به پایان رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ریگان بیان داشت: در این رزمایش چهار گردان شهرستان ریگان در منطقه عمومی نینوا در دشت میرآباد اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: بسیجیان شهرستان ریگان در این رزمایش روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان را به‌نمایش گذاشتند.

استایی تصریح کرد: حرکت توفنده انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیای سیاسی کشورهای اسلامی و غیراسلامی را در نوردیده و خواب را از دشمنان اسلام ربوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ریگان گفت: انقلاب اسلامی ایران بیداری اسلامی را در کشورها به‌وجود آورده است و نظام استکباری و نظام سلطه وقتی این خیزش اسلامی و پرتوافکن انقلاب اسلامی را مشاهده کرد از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌ها و جنایت‌های خودش را آغاز کرد.

وی افزود: دشمنان در هشت سال دفاع مقدس در جنگ تحمیلی با ما جنگیدند اما ما یک وجب از خاک میهنمان ایران اسلامی را به آنها ندادیم.

استایی بیان داشت: ما امروز ادامه‌دهنده را شهدا باشیم و باید گوش به‌ فرمان ولی فقیه باشیم و بسیج مردمی را قدر بدانیم.

انتهای پیام/80013/چ20

برچسب‌ها:

نظر شما