شناسهٔ خبر: 1588065 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس شورای اسلامی استان سمنان:

۱۰۰۰ عضو شوراهای استان سمنان نیازمند آموزش هستند

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای اسلامی استان سمنان با اشاره به اهمیت فعالیت شوراهای اسلامی شهرها و روستاها به عنوان تجلی اراده مردم در اداره امور کشور گفت: حدود یک‌هزار عضو شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان سمنان نیازمند آموزش بیشتر هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، ابوالفضل امیراحمدی امروز در نشست آموزشی و هم‌اندیشی اعضای شوراهای اسلامی شهرهای استان سمنان که با حضور رئیس شورای عالی استان‌ها و استاندار سمنان در سالن یادگار امام خمینی(ره) استانداری سمنان برگزار شد اظهار کرد: امروزه آموزش مهمترین نیاز شوراهای اسلامی در کشور برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم حمایت همگانی از فعالیت شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در کشور افزود: شوراها به عنوان مدیریت‌های محلی باید بیش از پیش تقویت شوند.

رئیس شورای اسلامی استان سمنان با بیان اینکه 281 روستا در استان سمنان شاخصه‌های فعالیت شوراهای اسلامی را در اختیار دارند تصریح کرد: 200 روستا در استان سمنان دارای دهیاری است.

امیر احمدی با اشاره به تعداد اعضای شوراهای اسلامی روستاهای استان سمنان خاطرنشان کرد: 881 نفر عضو شوراهای اسلامی در روستاهای استان سمنان مشغول به فعالیت و ارائه خدمت هستند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت گسترده و خدمات شایان شوراهای اسلامی شهرهای استان سمنان به شهروندان اظهار کرد: استان سمنان دارای 19 شهر بوده که 113 نفر اعضای شوراهای اسلامی شهرهای این استان به همراه 19 شهردار، به صورت شبانه‌روزی مشغول فعالیت و ارائه خدمات به مردم هستند.

رئیس شورای اسلامی استان سمنان گفت: یک هزار و 213 نفر در استان سمنان در شهرداری‌ها، شوراها و دهیاری‌ها به صورت داوطلبانه در حال خدمت هستند.

امیر احمدی با اشاره به اینکه اعضای شوراهای اسلامی در شهرهای استان سمنان، مسئولیت‌های سنگین خود را را به خوبی پذیرفته‌اند و در میدان عمل حضور دارند خاطرنشان کرد: آنچه که در این میان مهم و ضروری به نظر می‌رسد، آموزش این تعداد از مدیران شهری استان سمنان و دیگر اعضای شوراهای اسلامی در سراسر کشور است.

به گزارش تسنیم؛ در این مراسم اعضای شورا های اسلامی 19 شهر استان سمنان حضور داشتند.

انتهای پیام/ج

نظر شما