شناسهٔ خبر: 1541760 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ادعاي سايت گل

غيبت 6 هفته اي آرون رمزي از ميادين

سايت گل ادعا کرذ که آرون رمزي، ستاره خط مياني آرسنال، به دليل مصدوميت از ناحيه همسترينگ، براي 6 هفته از ميادين دور خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، این ستاره ولزی در دیدار این هفته توپچی ها مقابل تاتنهام، از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شد و برای چند هفته نمی تواند تیمش را همراهی کند. ضمن اینکه میکل آرتتا، کاپیتان اسپانیایی آرسنال، هم برای دو تا سه هفته، به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه ماهیچه پشت ساق پا، از میادین دور خواهد بود.
این در حالی است که تیم آرسن ونگر در دو دیدار بعدی اش باید به ترتیب در چمپیونزلیگ و لیگ برتر مقابل گالاتاسرای و چلسی به میدان برود و غیبت این دو بازیکن می تواند ضربه بزرگی به این تیم باشد.




علاوه بر این، گفته می شود که حضور لورن کوشیلنی، مدافع فرانسوی آرسنال، هم در دیدار مقابل گالاتاسرای در هاله ای از ابهام قرار دارد. او از ناحیه تاندون پاشنه آشیل پا آسیب دیده است.

باید به اینها جک ویلشر را هم اضافه کرد که در دیدار مقابل تاتنهام از ناحیه قوزک پا آسیب دید و فردا مشخص خواهد شد که برای چه مدت نمی تواند تیمش را همراهی کند. البته به نظر نمی رسد که مصدومیت او چندان جدی باشد اما با توجه به اینکه او از این ناحیه سابقه مصدومیت شدید دارد، شاید ونگر در مورد او احتیاط کند.





googlereader googleplus stumbleupon digg cloob twitter facebook

نظر شما