شناسهٔ خبر: 15311653 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

«دورهمی» میزبان سحر زکریا می‌شود

مجموعه «دورهمی» امشب با پخش آیتم نمایشی و با حضور یک بازیگر سینما و تلویزیون روی آنتن می‌رود. قسمت جدید از مجموعه «تاریخ شفاهی ایران» سخنرانی آیت الله خامنه‌ای را در عید غدیر سال 63 که با نمازجمعه همزمان شده بود، پخش می‌کند. معاون پژوهش، برنامه ریزی و نظارت سازمان صدا و سیما دکتر علی طلوعی را به سمت رئیس مرکز پژوهش و سنجش افکار این سازمان منصوب کرد. برنامه «خندوانه» شب گذشته میزبان نوید عبداللهی٬ فرزند مرحوم عبداللهی بود. مجید بنی فاطمه با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد امشب مهمان برنامه خندوانه است. برنامه «دورهمی» شب گذشته میزبان فاطمه گودرزی و حجت اشرف‌زاده بود. شبکه رادیویی سلامت، همزمان با عید سعید غدیر خم، سه شنبه ـ 30 شهریور ماه، در برنامه «خونه زندگی»، به موضوع «روابط بین فردی؛ جوانمردی و تاثیر الگوهای دینی بر روابط اعضای خانواده» خواهد پرداخت. در طول هفته دفاع مقدس ویژه برنامه هایی برای تبیین حماسه آفرینی ها و دلاوری های ملت ایران از صدا و سیما پخش خواهد شد. برنامه «صبح و زندگی» شبکه رادیویی سلامت، همزمان با آغار هفته دفاع مقدس، چهارشنبه ـ 31 شهریور ماه، موضوع «مهربانی را به اشتراک بگذاریم» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد. با وجود حضور سه فیلم تازه در جدول گیشه سینماهای آمریکای شمالی، «سالی» دوباره صدرنشین این جدول شد. برنامه به همین راحتی با حضور مخاطبان خود که عضو کمپین تهرونی های مهربون هستند در آسایشگاه کهریزک، عید غدیر خم این برنامه را پخش می کند. معاون منابع مالی و سرمایه انسانی صداوسیما در حکمی علی کلباسی را به سمت رئیس مرکز سرمایه انسانی این سازمان منصوب کرد. امشب آخرین قسمت از مجموعه تلویزیونی «دیوار» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری به روی آنتن شبکه یک می رود. جام جم آنلاین: داوود رشیدی هنرمند پیشکسوت کشور که 5 شهریور دار فانی را وداع گفت در قطعه هنرمندان به حاک سپرده شد. حال با گذشت 20 روز از این اتفاق مزار این هنرمند حال و روز مناسبی ندارد. جلیل فرجاد بازیگر و کارگردان قدیمی سینما و تلویزیون است. در دهه 60 و 70 او یکی از بازیگران پرکار بود که در بیشتر سریال‌های تلویزیونی حضور داشت. شامگاه دوشنبه ۲۲ شهریور ماه هجدهمین جشن خانه سینما با حضور هنرمندان در میدان مشق برگزار شد. مراسمی که همراه با حاشیه های جذابی هم بود. خ

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین؛ مجموعه تلویزیونی «دورهمی» به کارگردانی مهران مدیری امشب (جمعه 26 شهریور ماه) ساعت 23 میزبان سحر زکریا بازیگر سینما و تلویزیون خواهد بود.

این بازیگر در آثار متعدد مدیری از جمله «پاورچین»، «قهوه تلخ»، «در حاشیه»، «شوخی کردم» و «مرد هزار چهره» به ایفای نقش پرداخته و امشب درباره خاطرات مشترک همکاری اش با این کارگردان به گفت وگو پرداخته است.

آیتم نمایشی نیز امشب با داستانی جدید پخش خواهد شد.

نظر شما