شناسهٔ خبر: 15300158 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

منصوریان: برای دربی آماده‌ایم و استرس نداریم

ورزش > لیگ برتر - علیرضا منصوریان می‌گوید از هر نظر برای دربی پایتخت آماده هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس گفت:«در ابتدای صحبت هایم باید به بهادر عبدی به دلیل درگذشت والدینش تسلیت بگویم.»

او این را گفت و ادامه داد:«تیم ما برای دربی آماده است.پس از بازی با ماشین سازی سه روز زمان داشتیم تا تیم را از لحاظ روحی و روانی آماده کنیم.البته این را بگویم که از 15 روز قبل آنالیز پرسپولیس را آغاز کرده ایم و به خوبی این رقیب سنتی مان را می شناسیم.باید بگویم که با پرسپولیسی ها فقط در زمین رقیب هستیم و در بیرون از زمین رفیق.برای آنها احترام زیادی قائل هستیم.پرسپولیس تیم خوبی دارد.من به شخصه برای برانکو که سال ها برای فوتبال ما زحمت کشیده است احترام زیادی قائلم.»

سرمربی استقلال ادامه داد:«تجربه حضور مقابل پرسپولیس را با نفت تهران دارم اما این اولین دربی ام به عنوان سرمربی است.پرسپولیس فصل قبل نتیجه خوبی مقابل استقلال گرفته.به نظرم این مسئله کمک خوبی به ما می کند.من خواسته هایی ازاین بازی دارم و برانکو هم همین طور.فکر می کنم بازی قشنگی شود.امیدوارم پیروز این بازی ما باشیم.»

خبرنگاری از او درباره حس و حالش به دلیل نخستین تجربه دربی اش سوال کرد که منصوریان گفت:« دربی اول مانند رانندگی نیست که رانندگی کنیم تا یاد بگیریم. نتیجه هم ربطی به عملکرد من در نفت یا مربیان گذشته استقلال ندارد. ما می‌خواهیم بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه بگیریم.بازیکنان من روحیه خوبی دارند و این از صورت شان کاملا پیداست.آنها کمتر حرف می زنند و بیشتر کار می کنند.این حس خوبی به من می دهد.تجربه من در چند سال گذشته می‌گوید بازیکنانم را قبل از این بازی‌ها آزمایش کنم.»

سرمربی استقلال درباره ملاقاتش با پرویز مظلومی هم گفت:«من قبلا دوست داشتم ایشان را ببینم.به همین دلیل سرزده رفتم پیش شان.او در داربی برد و باخت داشته و احساس کردم به انرژی او نیاز دارم. دیشب به ایشان گفتم که امروز پرچم دار مردم من هستم و من امانت دار هستم. دلم می خواهد قلبت را به ما بدهی. دو سه روز پیش خودم را جای او گذاشتم و حس کردم باید او را ببینم و احساس سبکی می‌کنم.»

خبرنگاری به او گفت که قبول دارید برای این بازی استرس دارید که منصوریان این واکنش را نشان داد:«نه. من با انرژی و آماده هستم. بگذارید فردا به شما جواب می دهم. فردا می بینید ما تهاجمی کار می کنیم یا تدافعی.دل من به سه چیز گرم است. اول هوادارانمان که حامی ما هستند، دوم بازیکنانم که با تلاش خود می خواهند بازی را به سود خود تمام کنند و سوم دعای خیر پدر و مادرم. مجموع همه اینها می شود چهارمین دلگرمی که خداوند است.»

منصوریان در ادامه حرف هایش با دلخوری از بعضی از پیشکسوتان گفت:«من حمایت هواداران را از روز اول داشته ام. احساسم این است که باشگاه هم از من حمایت کرده است. گاهی اوقات هم از اینور و آنور چیزی می شنوم که دوستان می گویند من نگفتم و خبرنگار نوشته که من فکر می کنم خبرنگار از خودش چیزی نمی نویسد. من از پیشکسوتانمان ناراحتم. برخی از آنها پشت من هستند ولی برخی از آنها به حرف افتاده اند. ما وظیفه داریم و آن را به مظلومی هم گفتم. مسیر و هدف ما یکی است. از برخی پیشکسوتان گله دارم. یک سری از پیشکسوتان هم در باشگاه هستند و شمشیر را از رو برای من بسته اند. من دو مطلب درباره کریم باقری و برانکو خوانده ام که از من تعریف کرده اند. باقری فردا رقیب من است ولی تعصب تیم جام جهانی 98 خود را نشان می دهد و از من دفاع می کند. هیچ استقلالی ای از پرسپولیسی نمیخورد و پرسپولیسی ها هم از استقلالی ها نمیخورند بلکه استقلالی ها از استقلالی ها و پرسپولیسی ها از پرسپولیسی ها می خورند.»

اگر استقلال دربی را ببازد چه اتفاقی می افتد؟منصوریان در این مورد هم گفت:«من اصلا چنین فرضی را نمی گیرم و مستقیم به جلو نگاه می کنم. در پایان با تشکر از آقای ترکی، خوشحالم که آقای فغانی و تیمش که فینال المپیک را سوت زده اند در این بازی داور هستند.خوشحالم که دیگر لازم نیست به ایتالیا و آلمان زنگ بزنیم تا داور بیاید.»

 

 

251 251

 

نظر شما