شناسهٔ خبر: 15049927 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امام جمعه موقت شیر‌گاه مطرح کرد

ضرورت توسعه صنایع دفاعی در کشور

امام جمعه موقت شیر‌گاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره دستاوردهای صنعت دفاعی در کشور گفت: توسعه صنعت دفاعی با زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه طبیعی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه‌شمالی، حجت‌الاسلام علی‌اشرف کجوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شیر‌گاه سوادکوه‌شمالی با اشاره به آیات مربوط به اطاعت از خدا و رسول، گفت: امامان معصوم، جانشینان پیامبر و وصی او و اطاعت از آنها واجب است.

وی با اشاره به شهادت امام جواد (ع) و اهمیت ارزش‌های امامت در آموزه‌های مذهبی، افزود: آیت‌الله کوهستانی از امام زمان (عج) نقل کردند که امامان مثل بند تسبیح و امت مانند دانه‌های تسبیح هستند و تسبیح بدون بند، سر‌رشته‌ای ندارد و امامان سر‌رشته امت هستند.

امام جمعه موقت شیر‌گاه سوادکوه‌شمالی به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره دستاورد‌های صنعت دفاعی کشور اشاره و خاطر‌نشان کرد: مقام معظم رهبری، دستاورد‌های صنعت دفاعی را شیرین و خرسند‌کننده توصیف کردند و توسعه صنعت دفاعی با زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه طبیعی است.

کجوری با اشاره به اهمیت روز عرفه و عید قربان در آموزه‌های دینی و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، افزود: ازدواج آسان و مهریه کم باید در موضوع ازدواج آسان و پیروی از سبک ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/86015/ی20/

نظر شما