شناسهٔ خبر: 14981791 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

زولا: سطح فوتبال ایران فراتر از قطر است

تهران - ایرنا - جان فرانکو زولا ملی پوش اسبق تیم ملی فوتبال ایتالیا، گفت: سطح فوتبال ایران فراتر از قطر است و این تیم می تواند با حمایت تماشاگرانش، شروع خوبی در مرحله انتخابی جام جهانی داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سرمربی فصل قبل تیم العربی قطر افزود : قطری ها با منابع مالی فراوانی که در اختیار دارند، پیشرفت خوبی در سال های اخیر داشته اند اما توان رقابت با فوتبال ایران را نخواهند داشت.
وی ادامه داد : قطری ها با بهره گیری از مربیان و بازیکنان خارجی قصد دارند تا سطح فوتبال خود را ارتقا دهند اما تاکنون نتوانسته اند مجوز حضور در یک رویداد مهم بین المللی را کسب کنند.
زولا در مورد عملکرد فصل گذشته جواد نکونام و اشکان دژاگه در تیم العربی گفت: دژاگه در اوایل فصل عملکرد مطلوبی داشت اما مصدومیت ها برای این بازیکن گران تمام شد.
وی ادامه داد: نکونام در نیم فصل دوم لیگ قطر به تیم العربی ملحق شد و در سه چهار بازی اول عملکرد خوبی داشت. این بازیکن رهبر فوق العاده ای در زمین بود اما در ادامه رقابت ها دچار افت شد . دوست داشتم نکونام زمانی که جوان تر بود در این تیم بازی می کرد.
تیم ملی فوتبال ایران عصر پنجشنبه هفته جاری در نخستین دیدار خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ملی قطر می رود.
شبد**9122** 3404

نظر شما