شناسهٔ خبر: 14967989 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گودرزی : 600 پروژه نیمه تمام ورزشی در دولت یازدهم تکمیل شد

ساری - ایرنا - وزیر ورزش و جوان گفت : در 3 ساله فعالیت دولت تدبیر و امید 600 پروژه ورزشی نیمه تمام برجای مانده از گذشته در کشور به بهره برداری رسید .

صاحب‌خبر -

محمود گودرزی امروز دوشنبه در آئین کلنگ زنی سالن کشتی مازندران در شهرستان جویبار افزود : هم اکنون نیز 3 هزار و 600 پروژه نیمه تمام ورزشی برجامانده از دولت گذشته در کشور وجود دارد .
وی با اشاره به برنامه اولویت دار وزارت ورزش و جوانان برای تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی در کشور ، ادامه داد : در سه سال گذشته وجود پروژه های نیمه تمام ورزشی باعث شد تا هیچ پروژه ورزشی جدیدی در کشور کلنگ زنی نشود .
به گفته وزیر ورزش و جوانان کلنگ زنی سالن تخصصی کشتی مازندران در شهرستان جویبار نخستین پروژه ورزشی است که در دولت یازدهم انجام شد .
وی ادامه داد : وزارت ورزش و جوانان 50 درصد اعتبار مورد نیاز سالن پنج هزار نفری کشتی جویبار را تامین کرد و مابقی نیز به مدت زمان تعیین شده برای تکمیل این طرح در اختیار استان مازندران قرار داده می شود .
گودرزی اضافه کرد : مازندران با توجه به دارا بودن پتانسیل های خوب ورزشی قلب تپنده ورزش کشور محسوب می شود و حمایت های دولت نیز براساس داشته های ورزشی مازندران است .
وی گفت که شهرستان جویبار با مدال آوری جوانان در رشته کشتی نشان داد که به عنوان قلب ورزش مازندران نیازمند توجه بیشتری است .
گودرزی افزود: وزارت ورزش و جوانان در حد توان متناسب با پتانسیل ورزشی به این شهرستان کمک خواهد کرد .
وی با قدردانی مدال آوران جویباری در المپیک ریو 2016 گفت که دولت از این ورزشکاران قدردانی خواهد کرد و امیدواریم در داخل استان به آنها توجه شود .
وی با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید در سه ساله اخیر از برجام به عنوان بزرگترین دستاورد دولت در حوزه دیپلماسی برشمرد و گفت : افزایش فروش نفت و کاهش ایران هراسی و جابجایی انتقال پول از مهمترین دستاوردهای برجام است.
6982 / 2096/1899

نظر شما