شناسهٔ خبر: 14951615 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وزیر دادگستری از مرکز خدمات سرمایه‌گذاری لرستان بازدید کرد

R41450/P1377

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری از مرکز خدمات سرمایه‌گذاری لرستان بازدید کرد و با کارکنان این مرکز گفت‌وگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری دقایقی قبل از مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان لرستان بازدید کرد و با کارکنان این مرکز گفت و گو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی صبح امروز پس از استقبال رسمی مسئولان استانی و شهرستانی وارد شهرستان بروجرد شده و پس از آن به گلزار شهدای این شهرستان رفت و در گلزار شهدای این شهرستان با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وزیر دادگستری در سفر چند ساعته خود به شهرستان بروجرد باغ خانواده دیده‌ور را افتتاح کرده و در مراسم رونمایی از چند داروی انحصاری در شرکت داروسازی اکسید شرکت کرد؛ افتتاح چند واحد مسکن مهر این شهرستان و بازدید از چند پروژه از دیگر برنامه های سفر امروز وزیر دادگستری در شهرستان بروجرد بود.

بازدید از مجتمع کشت و صنعت خرم آباد و شرکت در جلسه شورای اداری استان در شهرستان خرم آباد دیگر برنامه سفر یک روزه وزیر دادگستری به استان لرستان بود که به پایان رسید و سپس پورمحمدی به دیدار یکی از خانواده های شهید در استان لرستان رفت.

انتهای پیام/

 

نظر شما