شناسهٔ خبر: 14933943 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کشف مواد نيروزاي قاچاق به ارزش بیش از يک ميليارد ريال در بندرلنگه

نمایندگی هرمزگان

‌فرمانده انتظامي شهرستان بندرلنگه از کشف مواد نيروزاي قاچاق به ارزش يک ميليارد و 500 ميليون ريال از يک خودرو پژو خبر داد.

صاحب‌خبر -

‌به گزارش ایسنا،‌ سرهنگ محمود حافظي با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: مأموران انتظامي مستقر در پاسگاه ايست و بازرسي" برکه سفلي" حين کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه خودروي سواري پژو مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وي افزود: راننده خودرو بدون توجه به‌فرمان پليس و علائم هشداردهنده اقدام به فرار کرد که پس از يک عمليات پليسي خودرو متوقف و راننده آن نيز دستگير شد.

اين مسئول انتظامي با اشاره به اينکه در بازرسي از اين خودرو 368 قوطي پودر و انواع قرص نيروزا کشف شد، خاطرنشان کرد: ارزش ريالي کالاهاي قاچاق مکشوفه يک ميليارد و 500 ميليون ريال است که در اين راستا يک نفر دستگير و با تشکيل پرونده به مراجع قضایي معرفي و خودرو نيز روانه پارکينگ شد.

فرمانده انتظامي شهرستان بندرلنگه با اشاره به اثرات سوء قاچاق بر اقتصاد كشور،تصريح کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت قاچاقچيان، مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا در کمترين زمان نسبت به شناسايي ‌و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.


انتهاي پیام

نظر شما