شناسهٔ خبر: 14716637 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

برنز قاسم رضایی و شکست بهداد سلیمی با ناداوری

در آخرین روز رقابت های کشتی فرنگی المپیک ریو، قاسم رضایی به مدال برنز دست یافت. در رقابت های وزنه برداری نیز بامداد امروز، بهداد سلیمی، با ناداوری از کسب مدال بازماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در آخرین روز رقابت های کشتی فرنگی و در وزن 98 کیلو، قاسم رضایی پس از یک دور استراحت و پیروزی بر کشتی گیر ونزوئلایی، دور سوم مقابل کابرِرا از کوبا مغلوب شد و با توجه به صعود حریف کوبایی به دیدار پایانی  رضایی به جدول بخت مجدد راه یافت که در این مرحله ، حریفانی از چین و سوئد را شکست داد و مدال برنز را از آن خود کرد .

قاسم رضایی برنز گرفت

در این وزن ، آرتور الکسانیانِ ارمنستانی قهرمان شد و کابرراء کوبایی در مکان دوم ایستاد .

اما در وزن 66 کیلو ، امید نوروزی از  کسب مدال بازماند .  

در رقابتهای دسته فوق سنگین وزنه برداری ، هم بامادا امروز بهداد سلیمی در حرکت یک ضرب با مهار وزنه 216 کیلوگرم ، رکورد جهان و المپیک را جابجا کرد.

شکست بهداد سلیمی با ناداوری

در دو ضرب ، سلیمی ، در حرکت اول خود ، وزنه 245 کیلوگرم را بالای سر برد ، اما دو چراغ قرمز از داوران دریافت کرد و درحرکت دوم ، دوباره وزنه 245 کیلو را مهار کرد که این بار با وجود گرفتن سه چراغ سفید از داوران ، با مخالفت هیئت ژوری روبرو شد و در حالی که زمان کمی برای بازیابی خود داشت ، بار سوم به روی تخته آمد که با توجه به خستگی و احتمال آسیب دیدگی زانو ، وزنه را بالای سر نبرد و در عین شایستگی، از کسب مدال المپیک بازماند.   

 

دانلود

 


.
 
 

نظر شما