شناسهٔ خبر: 14585992 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تعریف محسن رضایی از مهاجرت معکوس/ سلفی سپند امیر سلیمانی با بسکتبالیست معروف/انسانیت ازنگاه پرویزپرستویی

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.


محسن رضایی نوشت:
مهاجرت معکوس .در کشور های توسعه یافته و صنعتی مردم روستاها به شهرها رفتند و در کارخانه ها مشغول شدند و بعدها فرزندان آنها به روستا ها برگشتند وتولید و کار را به روستاها آوردند.با مهاجرت معکوس روستا هم مثل شهر آباد شد .
در ایران بسیاری ازمردم روستاها وارد شهرهای بزرگ شدند و حاشیه نشینی درست شد مدتی است ثروتمندان برای درست کردن ویلا و استراحت به مناطق روستایی خوش آب و هوا برمی گردند ولی تولید و اشتغال را باخود به روستاها نمی برند . مهاجرت معکوس در ایران شروع شده ولی به صورت معکوس اندر معکوس. هم درشهر بیکاری است وهم در روستا.
محسن رضایی.

اینستاگردی



سپندامیرسلیمانی نوشت:
هرچى من خودمو كشيدم بالا و هرچى حامد حدادى عزيز اومد پايين حتى به هم نزديك هم نشديم،حدود نيم متر اختلاف داريم، ماشاالله بهت مردِ همه جوره بزرگ.

اینستاگردی

بهرنگ علوی  بازیگر سینما و تلویزیون نوشت:
روز . خارجى . بهشت زهرا.وقتى از شدت گرما و خستگى به زير ماشين (سينه موبيل) پناه مي برى .فرد مورد نظر (آقا بيگى)از زحمتكشاى تداركات سينماسرت سلامت .دماى هوا = كمپوت مغز

اینستاگردی

پرویز پرستویی نوشت:
انسان بودن ملیت و دین نمی شناسد .خانم دکتر تسویا کسی است که میزبان هرساله جانبازان شیمیایی ایران در هیروشیماست . داستان او با ما ایرانیان از آنجا آغاز می شود که حدود دوازده سال پیش او به همراه تعداد دیگری از صلح طلبان از شهر هیروشیما به ایران میایند تا به مردم و دولت کشورمان بگویند که بمب اتم چه عواقب شومی دارد و از ساختن این سلاح ویرانگر بپرهیزید که خوشبختانه بطرز معجزه اسایی به چند عاقل در ایران برخورد کرده که آنان را به شهر سردشت و دیدار با مردمان مجروح شیمیایی ان شهر میبرند این دیدار چنان تاثیری بر روح و جان آنان میگذارد که میگویند که بمب اصلی بر سر شما خورده و نه ما چون لااقل دنیا از بمباران شهر ما خبردار شده ولی حتی ما نیز از قضیه بکارگیری این سلاح ها برعلیه مردم کشورتان خبردار نشده ایم .
و این زن ،یعنی خانم دکتر تسویا هرساله جانبازان و هنرمندان ما را بخرج خودش به ژاپن دعوت میکند تا در سالگرد گردهمایی جهانی بمباران اتمی هیروشیما ، آنان ودردهای مردم ما را به چشم جهانیان بکشاند . و امسال سیزدهمین سالگرد همراهی او بود با مردم رنج کشیده ایران ، در جشنواره خودجوش فیلمهای ایرانی، با نام صلح و دوستی ، در شهر هیروشیما ، او و یارانش به تمام معنا فرشته هایی هستند در هیئت انسان که خدا دلیل خلقتش را آنان میداند ، براستی چند درصد ما سردشت و مردمانش و دردهای ناشی از بمباران شیمیایی اش را می شناسیم ؟ و اگر می شناسیم چگونه مرهم زخمهای آنان و یکصدهزار مجروح شیمیایی نفس بریده کشورمان شده ایم ؟با وجدان خود خلوت کنیم آیا در مقابل من و ما ، خانم تسویا براستی ابرفرشته نیست ؟ 
پس از نوشتن : زمان عکس گرفته شده دیروز ، در لحظه بدرقه صمیمانه گروه جانبازان شیمیایی هفتاد درصد و هنرمندان ایرانی درمحل ایستگاه قطار هیروشیما به توکیو

اینستاگردی

صفحه اینستاگرام رهبری نوشت:
پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر همزمان با سالروز شهادت سید الاسرا، امیر خلبان آزاده حسین لشگری در نوزدهم مردادماه ۱۳۸۸، تصویری از دیدار این جانباز عزیز کشورمان با رهبر انقلاب که در تاریخ ۱۳۷۷/۱/۱۹ دو روز بعد از آزادی از اسارت صورت گرفت را منتشر می کند.

اینستاگردی

مریم امیر جلالی نوشت:
امروز زادروزهنرمند فراموش نشدنی مرتضی پاشائی هست روحش شادویادش گرامی .

اینستاگردی


محمد علیزاده نوشت:
ياد شباي تولدت بخير رفيق مرداد ماهي من.دلم واسه اون شبا تنگه تنگه.تولدت مبارك مرتضي همه.

اینستاگردی


نسرین مقانلو نوشت:
او چیزی برای خوردن ندارداما وقتی به او دو اب نبات چوبی دادندیکی را به عکاس تقدیم کرد!واقعا انسانم آرزوست!

اینستاگردی


مهدی سلوکی نوشت:
در كنار بزرگوار خانم قاسمى.از هم صحبتى با خانم قاسمى مگه ميشه لذت نبرد؟اميدوارم هميشه سالم و سلامت باشن.

اینستاگردی

رضا کیانیان نوشت:
 وارد یک فروشگاه زنجیره اى لباس ایرانى شدم! توى همین مملکت! لباس هاى خوبى داره. این چند سال اخیر گاهى ازش خرید مى کنم!ولى این بار یک چیزى حسابى خورد تو ذوقم! بیرون و داخل فروشگاه یک کلمه فارسى ندیدم! نام برند، آرم برند، سر در فروشگاه، همه تابلوهاى راهنما، درصد حراج ها، سایزبندى ها، قسمت زنان، قسمت مردان، قسمت کودکان. همه انگلیسى نوشته شده بود! چیدمان فروشگاه هم درست شبیه یک برند امریکایى بود.فقط فروشنده ها فارسى حرف مى زدند!یعنى یک برند تجارى ایرانى، این اندازه از کشور و فرهنگ خودش بیزار است؟!به شکلات ها، آبنبات ها، بیسکوییت ها ، آبمیوه ها و خوراکى هاى تولید داخل نگاه کنید! همه با بسته بندى انگلیسى هستند! فقط خیلى ریز، پشت بسته بندى یک چیزهایى به فارسى نوشته شده! که باید با ذره بین کشفشون کرد و خواند!این برندهاى داخلى، چرا محصولاتشان را براى داخل کشور به انگلیسى عرضه مى کنند؟! که مثلاً ما فکر کنیم داریم جنس خارجى مى خریم؟یعنى خودشان پیشاپیش قبول دارند که محصولاتشان بَد است! و قبول دارند که مشترى ها هم خواهان جنس ایرانى نیستند !پس، جنسشان را با بَزَک خارجى به خریدار ایرانى قالب مى کنند!و حتماً فروششان بیشتر شده که هر روز، هر چه بیشتر ، خودشان و خریداران را فریب مى دهند و به همه توهین مى کنند!ما هم این فریب و توهین را دوست داریم!چون فروششان بیشتر شده!دردناک نیست؟!خجالت آور نیست؟!خود باختگى عمیق فرهنگى-تجارى تولیدات داخلى، محصول چیست ؟

اینستاگردی


کریستین رونالدو در صفحه اینستاگرامش قهرمانی رئال مادرید در سوپر‌جام اروپا را تبریک گفت.

اینستاگردی

انتهای پیام/

نظر شما