شناسهٔ خبر: 1453239 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

آيت‌الله فياضي:

ايجاد تفرقه ميان مسلمانان مهمترين خواسته دشمن/اتحاد نقشه دشمنان را از بين مي‌برد

خبرگزاري شبستان: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بيان اينكه يكي از روش‌هاي دشمنان تفرقه افكني است گفت: آنها در اين عرصه تلاش‌هاي گسترده‌اي انجام مي‌دهند كه بايد مسلمانان با اتحاد و وحدت جلوي تحركات دشمن را بگيرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت‌الله غلامرضا فياضي سه شنبه شب (1 مهر) در نشست هم‌انديشي علماي ايران و اندونزي كه در پژوهشگاه مطالعات تقریبی برگزار شد، گفت: دشمنان همواره مي‌كوشند تا اسلام را از بين برده و مسلمانان را به گمراهي بكشانند.

وي عنوان داشت: كشورهاي مختلف با تربيت اساتيد متخصص مي‌كوشند تا جوانان را به هر وسيله‌اي كه امكان دارد به گمراهي بكشند كه در اين عرصه دانشمندان اسلامي و علما وظيفه دارند اين توطئه‌ها را از بين ببرند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاكيد بر گسترش فراگيري علوم ديني گفت: بايد اين امر گسترش يابد و جوانان را با معارف ديني آشنا كرده و دانشمندان اسلامي و علما در اين زمينه نقش موثري دارند.

آيت‌الله فياضي با اشاره به نقش امام راحل در احياي اسلام گفت: امام خميني(ره) احيا كننده اسلام در قرن اخير بودند و امروز بايد از اين موقعيت استفاده كرده و اجازه تلاش به دشمن را ندهيم.

وي الگوهاي دشمن را غلط عنوان كرد و گفت: نبايد جوانان از اين الگوهاي غلط استفاده كنند و متاسفانه در برخي موارد شاهد اين الگو برداري‌ها هم هستيم كه بايد جوانان را هوشيار كرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بيان اينكه يكي از روش‌هاي دشمنان تفرقه افكني است گفت: آنها در اين عرصه تلاش‌هاي گسترده‌اي انجام مي‌دهند كه بايد مسلمانان با اتحاد و وحدت جلوي تحركات دشمن را بگيرند.

آيت‌الله فياضي گفت: همين اتحاد ميان مسلمانان موجب مي‌شود كه آنها به هيچ هدف خود نرسيده و در تمام برنامه‌هاي خود ناكام باشند.

پايان پيام/

نظر شما