شناسهٔ خبر: 14354003 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیروزی پرگل منچستریونایتد برابر گالاتاسرای با گل قیچی زلاتان

تیم فوتبال منچستریونایتد امشب در دیداری تدارکاتی به مصاف گالاتاسرای ترکیه رفت و با نتیجه پرگل پنج بر دو پیروز شد.

صاحب‌خبر -
پیروزی پرگل منچستر یونایتد برابر گالاتاسرای با گل قیچی زلاتانبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم فوتبال منچستریونایتد امشب در دیداری تدارکاتی به مصاف گالاتاسرای ترکیه رفت و با نتیجه پرگل پنج بر دو پیروز شد. این مسابقه نخستین بازی زلاتان با پیراهن شیاطین سرخ بود.

منچستریونایتد در این بازی خیلی زود و در دقیقه 4 به گل رسید. زلاتان ابراهیموویچ تنها به 4 دقیقه نیاز داشت تا اولین گلش برای منچستریونایتد را در اولین بازی اش برای این تیم به ثمر برساند. گل او به زیبایی و با یکی دیگر از قیچی برگردان های مخصوص او به ثمر رسید.

در دقیقه 22، گالاتاسرای با اولین خطری که روی دروازه یونایتد ایجاد کرد، اولین گلش را به ثمر رساند. سانتر زیبای وسلی اسنایدر از یک ضربه آزاد با ضربه سر دقیق سینان گوموس همراه شد تا نتیجه بازی 1-1 شود.

در دقیقه 40، گالاتاسرای مزد بازی بهترش را گرفت و با حرکت انفرادی بروما و شوت کات داراو، با نتیجه 1-2 از حریف نامدارش پیش افتاد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم، ژوزه مورینیو 5 تعویض را در تیمش اعمال کرد.
رشفورد، یانگ، کریک، فلینی و لینگارد به جای زلاتان، مخیتاریان، هررا، اشنایدرلین و مارسیال به میدان آمدند.

در دقیقه 55، باز هم حرکت خوب آنتونیو والنسیا و همکاری او با اشلی یانگ و مارکوس رشفورد، وین رونی را در موقعیت گلزنی قرار داد و کاپیتان منچستریونایتد نیز به خوبی ضربه آخر را زد تا نتیجه بازی 2-2 شود.

دقیقه 58، فرار دیدنی مارکوس رشفورد و طی کردن طول زمین گالاتاسرای در عرض چند ثانیه، فرناندو موسلرا را وادار کرد تا او را در محوطه جریمه سرنگون کند و یک ضربه پنالتی را به جان بخرد. وین رونی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و گل سوم تیمش و دوم خودش در این بازی را به ثمر رساند.

دقیقه 62 باز هم سانتر آنتونیو والنسیا پایه گذار گل شد. سانتر دفاع راست اکوادوری یونایتد روی سر مروانه فلینی فرود آمد و فلینی که چند دقیقه قبل به میدان آمده بود، با ضربه سر بسیار دقیق موفق شد دروازه موسلرا را برای چهارمین بار در این بازی باز کند.

در دقیقه 75، منچستریونایتد موفق به زدن گل پنجمش در این بازی شد. در یک حرکت تیمی، ماتا و کریک حرکت یک-دو بلندی را انجام دادند و ماتا توانست 8 دقیقه پس از ورود به زمین، گل پنجم تیمش را به ثمر برساند.

در نهایت شاگردان مورینیو موفق شدند با همین نتیجه پنج بر دو حریف ترکیه ای را شکست دهند.



انتهای پیام/

نظر شما