شناسهٔ خبر: 1410391 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

با همت بسیجیان شهرستان بهارستان انجام شد :

ارائه خدمات رایگان چشم پزشکی در بهارستان

جوان آنلاين

به همت بسیجیان شهرستان بهارستان و با همکاری جامعه پزشکی استان تهران و گروه جهادی بیمارستان فاربی ، خدمات رایگان چشم پزشکی به مردم منطقه ارائه شد .

صاحب‌خبر -

بمناسبت گرامیداشت  هفته دفاع مقدس ، بسیجیان تحت پوشش  سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان بهارستان ، با همکاری  بسیج جامعه پزشکی و بیمارستان فارابی  خدمات  رایگان چشم پزشکی  به مردم محروم منطقه ارائه شد.

در این برنامه خیریه که با حضور متخصصان  و چشم پزشکان بیمارستان فارابی در محل هنرستان موفقیان  نسیم شهر   انجام گردیدد ، کلیه خدمات  مورد نیاز شهروندان  اعم از  معاینات  پزشکی ، معاینات تخصصی و ارئه دارو  و عینک و ... توسط متخخصین  انجام و در صورت نیاز  بیماران  برای انجان عملهای  جراحی در بیمارستان ، به  بیمارستان فوق تخصصی  چشم ایران  (فارابی )  معرفی گردیدند.

در این طرح یک روزه  قریب به 1500 نفر از شهروندان  مرد پذیرش قرار گرفته  و از خدمات ارائه شده  بصورت رایگان بهره مند شدند

قابل ذکر است که کاروان 100نفره پزشکی   بیمارستان فارابی تهران در قالب  گروه جهادی پزشکی شهید کاظمیان    متشکل از 20 پزشک و رزیدنت و متخصص‌های مختلف چشم پزشکی از بیمارستان فارابی به ارائه خدمات چشم پزشکی در این شهرستان پرداختند .

نظر شما