شناسهٔ خبر: 13847263 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

شمخانی در جلسه غیر علنی مطرح کرد: داعش پشت مرزهای ایران دفن می‌شود

- همشهری آنلاین: یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات دبیر شورای عالی امنیت ملی در جلسه غیر علنی صبح سه‌شنبه-۱۵ تیر- مجلس گفت که علی رغم وجود تهدیداتی علیه ایران داعش پشت مرزهای ایران دفن خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ايسنا،‌ غلامعلی جعفرزاده اظهار کرد:‌ شمخانی با حضور در جلسه غیر علنی سه شنبه-15 تير- مجلس شرایط امنیتی کشور، اقداماتی که درمورد برجام انجام دادند و وضعیت ترکیه و داعش را تبیین کردند.

وی افزود:‌ تبعا این جلسات برای هماهنگی بین قوا و مسئولین تصمیم‌گیرنده کشور خیلی الزامی است چرا که مقامات کشور باید بدانند که وضعیت امنیتی چگونه است و خدای نکرده نمایندگان نظر یا اقدام مخالفی نکنند. لذا این جلسات در جهت هماهنگی، تعامل و اطلاع از آخرین وضعیت امنیت کشور است.

جعفرزاده ادامه داد:‌ آنچه در گزارش ارائه شده برای ما حائز اهمیت بود این است که علی رغم این که ما در یک منطقه آتش فشانی قرار گرفته‌ایم و کشورهای اطراف حمله آماج اقدامات تروریستی و ضد امنیتی قرار دارند ایران در ضریب امنیتی بالایی قرار دارد و گرچه این امر نباید ما را اقناع کند چرا که دشمن اصلی ما یعنی آمریکا و صهیونیست مرتبط علیه ما کار می‌کنند.

وی با اشاره به اظهارات شمخانی درباره‌ی اهداف و نقشه‌های دشمنان علیه کشور اظهار کرد: ایشان همچنین به تحرکات داعش در منطقه و اقدامات تروریستی در بغداد و استانبول اشاره کردند و گفتند با وجودی که این که تهدیداتی علیه ایران وجود دارد اما قطعا داعش پشت مرزهای ایران دفن خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما