شناسهٔ خبر: 13820971 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث-قدیمی | لینک خبر

سه بازی دوستانه قطر قبل از سفر به تهران

شبکه های اجتماعی نظر سنجی گفتگوی هفته نامه اولین حریف ایران در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه با برنامه آماده سازی کامل گام به تهران خواهد گذاشت.

صاحب‌خبر -

 

 

 

 قطر اولین حریف ایران در آغاز ماراتن دشوار مقدماتی جام جهانی برنامه کاملی برای آماده سازی خود قبل از سفر به تهران تدوین کرده تا جایی که عنابی ها با سه بازی تدارکاتی در اردوی سوئیس و همچنین بازگشت به دوحه به مصاف ایران خواهند آمد.


روزنامه الرایه امروز در گزارشی کامل از برنامه های تیم ملی قطر نوشت:« شاگردان کارنو از روز 21 مردادماه اردوی آماده سازی خود را در کشور سوئیس برپا می کنند و دو روز بعد در اولین بازی تدارکاتی به مصاف باشگاه رئال بتیس اسپانیا خواهند رفت که هم زمان با قطر در شهر لوسرن سوئیس اردو زده است. این بازی روز 23 مردادماه در ورزشگاه 17 هزار نفری پورآرنا برگزار خواهد شد و بعد از آن دوباره قطر به اردوگاه خود در شهر زوریخ باز می گردد تا برای بازی دوستانه با اردن در تاریخ 28 مردادماه آماده شود. در این گیرو دار فدراسیون قطر در تلاش بود یک بازی دوستانه دیگر هم برای تاریخ 25 مرداد فراهم کند که فعلا به نتیجه نرسیده است».

 


در ادامه این گزارش آمده است:« اردوی آماده سازی سوئیس روز 31 مردادماه به پایان رسیده و کاروان قطر به دوحه برمی گردد تا برای بازی دوستانه با تایلند در تاریخ چهارم شهریورماه در دوحه آماده شود. آخرین جدال تدارکاتی این تیم قبل از سفر روز نهم شهریورماه به تهران تا این تیم با آمادگی کافی به مصاف ایران برود». برنامه آماده سازی قطر در حالی اعلام شد که فدراسیون فوتبال ایران تازه به این فکر افتاده تا با تغییر زمان آغاز لیگ برتر اردوی 10 روزه ای برای ملی پوشان و کی روش در اروپا فراهم کند، اردویی که قرار است تیم ملی دو بازی تدارکاتی هم تا قبل از مصاف با قطر داشته باشد.

 

 

نظر شما