شناسهٔ خبر: 13740075 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کلینیک های اخلاق و حقوق شهروندی در مساجد راه اندازی می شود

کلینیک های اخلاق و حقوق شهروندی در مساجد راه اندازی و در این کلینیک ها به مدیریت آسیب های اجتماعی و مسایل و مشکلات مردم پرداخته می شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، معاون حقوق بشر و امور بین الملل این وزارتخانه در مراسم امضای تفاهم نامه میان وزارت دادگستری و ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور گفت: آموزش اخلاق و حقوق شهروندی، مشاوره های حقوقی و روان شناختی و مدیریت آسیب های اجتماعی از وظایف این کلینیک هاست.
محمود عباسی افزود: نقش مساجد درآموزش و ترویج اخلاق و حقوق شهروندی و مدیریت آسیب های اجتماعی برجسته است و باید از این ظرفیت در کلینیک های اخلاق و حقوق شهروندی به نحو احسن استفاده شود.
وی گفت: مساجد پایگاه انقلاب اسلامی و تثبیت و تحکیم نظام جمهوری اسلامی و مکان اداره جنگ بوده است و هر جا به مسجد روی آورده ایم، موفق شده ایم .
در ادامه این مراسم، ، دبیر ستاد عالی کانون های مساجد گفت: ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد از بیستم تیر در برنامه های اوقات فراغت خود در سراسر کشور به موضوع حقوق شهروندی خواهد پرداخت.
حجت الاسلام والمسلمین حمید ارباب سلیمانی افزود‌: مهمترین بحران در جامعه، بحران اخلاق است واگر متدینان، روحانیون و مساجد به ترویج اخلاق اسلامی بپردازند همه آسیب های اجتماعی ما درمان خواهد شد.

نظر شما