شناسهٔ خبر: 13736950 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تا شانزدهم تیر ماه صورت می‌گیرد

صدور آی‌دی کارت‌های جدید ویژه پوشش بازی‌های صبای قم در لیگ برتر

دبیر هیأت فوتبال استان قم از آغاز ثبت‌نام از خبرنگاران و عکاسان واجد شرایط برای صدور آی‌دی کارت‌های ویژه پوشش بازی‌های صبای قم در فصل جدید لیگ برتر فوتبال خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با توجه به برنامه جدیدی که از سوی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران برای شروع دوره جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اعلام شده، در روز چهارم مرداد ماه این مسابقات رسما آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از سال 1380 تا کنون 15 دوره متوالی خود را سپری کرده و شانزدهمین دوره این بازی‌ها با عنوان جام خلیج‌فارس از روز چهارم مرداد با حضور 16 تیم لیگ برتری فعالیت خود را برای تعیین تیم قهرمان و سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا آغاز می‌کند.

دبیر هیأت فوتبال استان قم بیان کرد: در پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم‌های برتر به مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا صعود می‌کنند، ضمن اینکه بازی‌های لیگ برتر در مدت 30 هفته با رقابت تیم‌ها به شکل رفت و برگشت به انجام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: امسال رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با حساسیت بیشتری نسبت به دوره قبل برگزار می‌شود زیرا در سالی قرار داریم که بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه نیز با رقبای خود به انجام خواهد رسید.

احمدی بیان کرد: نقل و انتقالات پیش فصل بازی‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز از روز بیست و پنجم خرداد ماه آغاز شده و تیم‌ها تقریبا تا نیمه شهریور ماه برای نقل و انتقال بازیکنان مورد نظر خود فرصت دارند تا با تمام توان وارد لیگ جدید شوند.

وی یادآور شد: امسال نهمین فصل متوالی است که تیم فوتبال صبا نماینده استان قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتبال کشور یعنی لیگ برتر جام خلیج‌فارس است و تمام تلاش هیات فوتبال به عنوان متولی این رشته در قم، کمک به این باشگاه برای آماده‌سازی حضور در لیگ جدید و نظم در برگزاری بازی‌های خانگی این تیم است.

دبیر هیأت فوتبال استان قم بیان کرد: چند روز مانده به شروع بازی‌ها قطعا با بخش‌های مرتبط راجع به هماهنگی‌های لازم به منظور برگزاری مطلوب باز‌ی‌های صبا در قم، جلسات مختلف خواهیم داشت اما در حال حاضر آنچه که مهم و ضروری است، به آی‌دی‌ کارت‌های ویژه خبرنگاران باز می‌گردد.

وی با اشاره به آغاز فراخوان ثبت‌نام از نمایندگان رسانه‌ها به منظور صدور آی‌دی‌ کارت‌های ویژه بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، ‌افزود: اصحاب رسانه می‌توانند٬ مدارک خود را به منظور صدور کارت‌های پوشش خبری لیگ شانزدهم فوتبال ایران تا روز شانزدهم تیرماه به روابط عمومی هیات فوتبال استان ارائه دهند.

احمدی به مدارک لازم برای این منظور اشاره و عنوان کرد: یک قطعه عکس سه در چهار، تصویر شناسنامه و کارت ملی و معرفی نامه از رسانه مربوطه از جمله مدارک مورد نیاز است، ضمن اینکه هر رسانه می‌تواند دو خبرنگار و دو عکاس را به عنوان نماینده خود برای پوشش خبری و تصویری بازی‌های صبا در لیگ شانزدهم، ‌هر روز از ساعت 17 تا 19 به روابط عمومی هیات فوتبال استان قم معرفی کند.

انتهای پیام/78002/و30

برچسب‌ها:

نظر شما