شناسهٔ خبر: 13666958 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

پرونده کنعاني‌زادگان را به فدراسيون برديم/ هواداران پرسپوليس رامين را دوست دارند

سرپرست امور حقوقي باشگاه پرسپوليس گفت: باشگاه پرسپوليس در فصل گذشته، بيش از هر زماني با احکام بين‌المللي روبرو بود اما با مديريت مالي و حقوقي، اجازه داده نشد هيچ موردي باعث تهديد باشگاه شود. خيال هواداران راحت باشد که تمام پرونده‌ها لحظه به لحظه و با وسواس پيگيري مي‌شود.

صاحب‌خبر -

بخش حقوقي باشگاه با دقت و وسواس کامل مسائل اين بخش را در تمام حوزه‌ها و به منظور حفظ منافع باشگاه و همچنين دفاع از آن براي اقدامات و شکاياتي که صورت مي‌گيرد دنبال مي‌کند. در همين راستا در ارتباط به تعهد قراردادي که حسين کنعاني‌زادگان نسبت به اين باشگاه دارد و ناديده گرفته شد، پيگيري‌هاي حقوقي را انجام داده و با جمع آوري مدارک مستند و قانوني، شکايت خود را تقديم فدراسيون فوتبال کرده‌ايم.

 وي ادامه داد: در مورد آقاي کنعاني‌زادگان که بازيکن باشگاه پرسپوليس بودند، خارج از ظواهر امر، مستندات حقوقي وجود دارد که ناديده گرفته شده است. با توجه به شرايطي که ايشان در آخرين فصل قراردادي خود با باشگاه پرسپوليس داشتند و اسناد خود سازمان ليگ مويد آن است. از کميته انضباطي فدراسيون فوتبال خواسته‌ايم در راستاي احقاق حقوق تضييع شده باشگاه پرسپوليس به اين شکايت رسيدگي شود. اين پرونده جزئيات و زواياي خاصي هم دارد که همگي در لايحه باشگاه تقديم فدراسيون فوتبال شده است تا اين بازيکن براي اجراي تعهدات خود در اختيار مجموعه پرسپوليس قرار بگيرد. توضيح به همين مقدار هم به جهت آن صورت گرفت که هواداران اطمينان داشته باشند، باشگاه با حساسيت اين مسائل را به منظور حفظ منافع پرسپوليس و هواداران دنبال مي‌کند.

 سرپرست امور حقوقي پرسپوليس در ارتباط با آخرين وضعيت رامين رضائيان نيز خاطرنشان کرد: تمام موارد قراردادي مربوط به ايشان آناليز و بررسي شده است. قرارداد اين بازيکن تا پايان فصل 96 – 95 است و خللي بر آن وارد نيست. موضوع توسط جناب آقاي طاهري در حال پيگيري است و انتظار مي‌رود، اين نگراني هواداران هم به ياري خدا در روزهاي آينده برطرف شود، اما بخش حقوقي هم آمادگي آن را خواهد داشت که در صورت نياز پيگيري لازم را داشته باشد ولي به نظرم نيازي به اين امر نخواهد بود چرا که رامين رضائيان از بازيکناني است که به او علاقمنديم و خود او نيز مي‌داند هواداران پرسپوليس تا چه حد او را دوست دارند. همچنين شاهد بوديم در يکي از اظهارنظرهاي اخيرش نسبت به پرسپوليس ابراز علاقه‌مندي کرد و اين مورد نشانه‌هاي مثبتي خواهد بود که اميدواريم به حصول نتيجه دلخواه هواداران بينجامد.

 جمشيدي همچنين درباره تعدد موارد حقوقي بين‌المللي که وجود دارد و هر از چند گاهي منجر به انتشار اخبار مي‌شود، تصريح کرد: اين درست است که با تعدد پرونده‌هاي بين‌المللي روبرو هستيم و اين مساله نيز بويژه در يک سال گذشته فشار کاري و مالي زيادي را به باشگاه پرسپوليس وارد کرد اما از همين جا مي خواهيم اين اطمينان را به هواداران عزيز بدهيم که در بخش حقوقي کليه موارد و فعل و انفعالات مربوط به اين حوزه به شکل جزء به جزء پيگيري شده و اقدام‌هاي لازم در موقع لزوم صورت مي گيرد.

حتي در مواردي براي اينکه از هر جهت اطمينان حاصل کنيم، مشکلي پيش نخواهد آمد. بالاتر از آنچه معمول است و به عنوان استانداردها تعريف مي‌شود اقدام کرده‌ايم. اين پرونده‌ها لحظه به لحظه دنبال مي شود تا شاهد هيچگونه غافلگيري نباشيم. مجموعه مديريتي باشگاه نيز پيوسته پيگير موارد است و با وجود فشار مالي زيادي که به هر حال وجود دارد و بايد هزينه‌هاي جاري تأمين شود در موارد گوناگوني که پرداخت‌ها اجتناب ناپذير است، اقدام لازم در موعد مقرر صورت بگيرد.

با مجموعه اين اقدامات با وجود آنکه در هيچ فصلي باشگاه با اين تعداد از احکام روبرو نبود، هيچيک از موارد به تهديدي در مسيري قهرماني تيم تبديل نشد و از نظر حقوقي و مالي کار به شکلي مديريت شد تا هيچ نگراني براي تيم و هواداران بوجود نيايد. بر همين اساس هواداران در عمل وقتي در جريان مسائل قرار مي‌گرفتند که مشکل از سوي باشگاه حل و فصل شده بود.

 وي همچنين درباره خبري که چندي پيش در ارتباط با تادئو و صدور حکم از سوي فيفا مطرح شد، افزود: پس از اعلام رأي از سوي فيفا، بلافاصله مستندات را تقاضا کرديم و پس از دريافت آن با بررسي‌هايي که صورت گرفته بود و آمادگي که وجود داشت، در دادگاه داوري ورزش (C.A.S) طرح موضوع و لايحه اعتراضي به انضمام مستندات و مدارک ارسال شد. اميدواري زيادي هم داريم رأي قبلي شکسته شود و در هر حالتي جاي نگراني نخواهد بود. هواداران مطمئن باشند، کليه موارد تحت نظر است و مديريت مي‌شود.

نظر شما