شناسهٔ خبر: 13187855 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

مراسم یادبود جان‌باختگان حادثه منا در کلیبر برگزار شد

مراسم یادبود جان‌باختگان حادثه منا با حضور امت ولایت مدار و شهید پرور شهر کلیبر در مسجد جهانگیر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج به نقل از کلیبر خبر، مراسم یادبود جان‌باختگان حادثه منا پیش از ظهر دوشنبه با حضور مسئولین  و امت ولایت مدار و شهید پرور شهر کلیبر در مسجد جهانگیر برگزار شد.

حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان کلیبر در این آیین با تسلیت به خانواده های داغدار گفت: حادثه بسیار تلخ منا که باعث جان باختن و مصدومیت جمع کثیری از زائرین بیت الله الحرام شد، جهان اسلام و ملت های آزاده را اندوهگین کرد.

وی اظهار کرد: این گونه حوادث در مراسم حج که در سال های گذشته نیز شاهد آن بودیم، موجب آگاه سازی بیشتر افکار مسلمانان و سایر مردم جهان از ناکارآمدی و عدم مدیریت و لیاقت دولت آل سعود در برگزاری حج ابراهیمی شد.

حجت‌الاسلام موسوی خواستار برخورد قاطع و احقاق حقوق مسلمانان از سوی مسوولان کشورمان و نهاد های بین المللی به دلیل بی توجهی، سهل انگاری و بی کفایتی آل سعود در اداره و مدیریت مراسم حج شد.

گفتنی است در این مراسم عموم مردم، مسئولان شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی، بازاریان، طلاب و دانشگاهیان، فریاد برائت از دست های شیطانی سر دادند و جنایات آل سعود در مناسک حج و یمن را محکوم کردند.

kaleybarkhabar00007 kaleybarkhabar00008 kaleybarkhabar00009 kaleybarkhabar00001 kaleybarkhabar00002 kaleybarkhabar00003 kaleybarkhabar00004 kaleybarkhabar00005 kaleybarkhabar00006

برچسب‌ها:

نظر شما