شناسهٔ خبر: 13006670 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

با حضور وزير ارتباطات؛ ششمين همايش سراسري مديران و رؤساي شعب پست بانك برگزار شد

ششمين همايش سراسري مديران و رؤساي شعب پست بانك با رويكرد اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل با حضور دكتر واعظي برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مركز روابط‌عمومي و اطلاع رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات؛ در ابتداي اين همايش فرحي مديرعامل پست بانك ضمن تبريك اعياد شعبانيه و خيرمقدم به شركت كنندگان به تبيين اهداف همايش مذكور پرداخت. 

مديرعامل پست بانك با اشاره به مأموريت اين بانك عنوان كرد: ارائه خدمات پولي و بانكي و كمك به ايجاد و توسعه صنعت ICT كشور و همچنين ارائه خدمات بانكي و تأمين مالي خرد در حوزه روستا در اجراي برنامه هاي اقتصادي كشور از جمله اهداف اين بانك است.

وي همچنين به بيان موفقيت هاي اين بانك در سال گذشته پرداخت و خاطرنشان كرد: تأمين مالي بخش ICT و تأمين مالي خرد(روستايي) از اقدامات پست بانك در راستاي اقتصاد مقاومتي محسوب مي شود.

در ادامه اين همايش قنبري، معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به سخنراني پرداخت و عنوان كرد: به زودي شاهد تحولات عظيمي در پست بانك خواهيم بود.

وي با اشاره به شرايط به وجود آمده در فضاي بين المللي بيان كرد: بانك هاي كشور به خصوص پست بانك بايد ساختار خود را به روز كنند تا بتوانند از فضاي به وجود آمده استفاده لازم را داشته باشند.

قنبري ضمن بيان اهميت پست بانك در ايجاد كسب و كار در كشور گفت: بايد بانك ها با استفاده از فناوري هاي به روز خدمات خود را در خدمت رساني به مشتريان گسترش دهند.

وي خاطرنشان كرد: امروز با توجه به نياز به توسعه كسب و كار در كشور، پست بانك تنها بانكي است كه مي تواند در اشتغال و ايجاد كسب و كار تأثير به سزايي داشته باشد.

بنابراين گزارش: در ادامه نشست تخصصي سلامت اداري و مبارزه با پولشويي برگزار و سپس دكتر واعظي به ايراد سخنراني خواهد پرداخت.
همچنين در ادامه پنل‌هاي تجزيه و تحليل عملكرد۹۴، تبيين برنامه هاي عملياتي و پروژه هاي بانك در سال جاري، فناوري اطلاعات و ادارات مستقل نظارتي برگزار مي گردد.
گفتني است: در روز دوم اين همايش پنل‌هاي اقتصادICT و كسب و كارهاي نوين، مديريت شعب استانها و مناطق، روساي شعب، امور شعب و توسعه بازار، امور بين الملل،امور اعتباري و وصول مطالبات، امور ماي و پشتيباني و املاك، امور سازمان، منابع انساني و رفاه و پنل اعضاي هيات مديره برگزار مي شود. 
شايان ذكر است: در مراسم پاياني همايش مذكور از مديران و روساي شعب برتر با اهدا لوح و هديه قدرداني و بيانيه پاياني ششمين همايش سراسري مديران و روساي شعب بانك با رويكرد اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل قرائت خواهد شد.

نظر شما