شناسهٔ خبر: 12628847 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال

ملوان-صبا؛ تشریفاتی برای دایی و حیاتی برای احمدزاده

دیدار امروز ملوان بندر انزلی و صبای قم شاید برای صبا دیداری تشریفاتی به نظر برسد، اما برای ملوان دیداری حساس و سرنوشت ساز به حساب می آید

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سایت جام پارسی، در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، عصر امروز دو تیم ملوان بندر انزلی و صبای قم باید در شهر انزلی به دیدار  یکدیگر بروند که این دیدار از جهاتی هم حساس و هم تشریفاتی به نظر می رسد.


تیم دایی چند هفته ای است که دوباره روی نوار موفقیت قرار گرفته و نتایج این تیم دایی را دوباره وسوسه کرده که شاید بتواند با صبا به جایگاه چهارمی لیگ برسد و امیدوار به کسب سهمیه بازی های آسیایی شود که ایم مهم به نظر مقداری دور از دسترس است.

نتایج ضعیف این تیم بعد از نیم فصل خیلی از مشتاقان صبا  را ناامید کرد که بعد ها مشخص شد مشکلات صبا بیشتر از درون تیم و مباحث روحی و روانی و مالی است، بعد از آنکه اعضای این تیم در برابر اسپانسر باشگاه موضع گرفتند حواشی حول این تیم بسیار زیاد شد و همگان را از دایی گرفته تا حسین هدایتی را مجبور به واکنش کرد و معلوم نیست برای فصل آینده وضعیت این تیم چگونه خواهد شد.

در مقابل ملوان بندر انزلی قرار دارد که با احمد زاده نتوانسته آنچنان که باید و شاید نتایج خوبی بگیرد و در پنچ هفته گذشته تن به سه شکست و یک تساوی و یک پیروزی داده است و همین نتایج باعث شده جایگاه ملوان در جدول رده بندی لیگ شرایط مناسبی نداشته باشد و آنها بیش از گذشته خطر سقوط را بیخ گوش خود احساس کنند.

این بازی شاید در نگاه اول برای صبا دیداری تشریفاتی و شاید حیثیتی برای دایی باشد تا خود را دوباره ثابت کند و نشان دهد که در کنار داشتن دانش مربیگری خوب توانایی اداره تیمی پر حاشیه را دارد و می تواند تیم را از بحران خارج کند. در مقابل احمد زاده نیز بعد از شوک در گذشت اولادی این امید را داشت که بتواند از ایجاد انگیزه فوت مهرداد مانند درگذشت هادی نوروزی در پرسپولیس حداکثر استفاده را ببرد و این تیم را از خطر سقوط نجات دهد که در هفته بعد از فوت اولادی موفق شد سایپا را در زمین خود شکست دهد ولی در هفته گذشته با شکست مقابل تراکتور از فرصت به دست آمده نتوانست بهترین بهره را ببرد و دوباره رو به کسب نتایج نا امید کننده رو آورد.

نکته جالب توجه این دیدار این است که از آخرین برد ملوان برابر صبای قم 890 روز می گذرد و در حال حاضر صبای قم با کسب 40 امتیاز در رده هفتم و ملوان بندر انزلی نیز با کسب 26 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارند

این دیدار از ساعت 18 امروز در ورزشگاه تختی بندر انزلی با قضاوت علیرضا فغانی و کمک های علی میرزابیگی و مهدی الوندی برگزار خواهد شد.

فغانی را در این دیدار محمد ملکی به عنوان داور چهارم و زاهد بحرینی را به عنوان ناظر فدراسیون حمایت می کنند.

نظر شما