شناسهٔ خبر: 12422351 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

زاغی نژاد: بازی فردا از نظر آبرو برای سپاهان بسیار اهمیت است.

سرمربی سپاهان گفت : در بسیاری از دیدارها تیم غالب زمین بودیم و در بحث فوتبالی ، بازی خوبی را به نمایش گذاشته ایم

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،قاسم زاغی نژاد سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری ما قبل از دیدار این تیم مقابل گسترش فولاد تبریز درباره کنترل حواشی در این تیم خاطرنشان کرد: شرایط همیشه متفاوت است و به طور قطع من باید از همه بازیکنان تیم حمایت کنم.

وی در رابطه با شرایط هادی عقیلی در سپاهان اظهار داشت: عقیلی ، بازیکن قابل احترامی به شمار می‌رود و زمانی که سرمربی شدم سعی بر این داشتم تا از ظرفیت همه بازیکنان برای سپاهان استفاده کنم.

زاغی‌نژاد با بیان اینکه من انسان دیکتاتوری هستم تصریح کرد: شاید اگر ابتدای فصل بود تاکتیک خودم را اجرا می‌کردم اما اکنون به پایان فصل نزدیک شده‌ایم و اینکه بگویم فلان تاکتیک را بکار ببرم اشتباه است.

وی درباره شرایط رحمان احمدی اظهار داشت : این بازیکن مشکل خاصی نداشته و فردا می‌تواند ما را همراهی کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در بسیاری از دیدارها تیم غالب زمین بودیم و در بحث فوتبالی تاکتیک خوبی انجام می‌شد ولی شاید فشار روانی موجود در تیم سبب عدم نتیجه گیری ما بود اما سپاهان همیشه سپاهان است.

وی افزود: چند تیم در لیگ هستند که در هر شرایطی دیگر تیم‌ها با اراده قوی به مصاف آن می‌روند که یکی از آنها سپاهان است که این شاید به دلیل مقام‌هایی بدست آورده باشد. به هرحال بازی فردا از نظر آبرو برای سپاهان بسیار اهمیت است.

زاغی‌نژاد در پاسخ به سؤالی درباره بکارگیری از بازیکنان جوان در دیدارهای پایانی خاطرنشان کرد: بازی‌های باقیمانده و شرایط باشگاه نوعی حالت روانی خاصی را برای بازیکن ایجاد کرده و اگر نتواند آنطور که باید خود را نشان دهد نتیجه عکس می‌گیریم و به همین دلیل نمی‌توان ریسک کرد.





انتهای پیام/ب

نظر شما