شناسهٔ خبر: 12092021 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رضایی: تجارب والیبال نشسته ایران را به جهان منتقل می‌کنیم

خوشحالم به عنوان یک ایرانی انتخاب شدم

مشاور فنی سازمان جهانی پاراوالیبال گفت: انتخاب من برای انتقال تجربیات والیبال نشسته ایران و کمک به توسعه این رشته در جهان می‌تواند کارساز باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران درباره انتصابش به عنوان مشاور فنی سازمان جهانی پاراوالیبال گفت: این انتصاب با توجه به سبقه خوب والیبال نشسته ایران صورت گرفت و خوشحالم که به عنوان یک ایرانی انتخاب شدم و از این طریق می‌توانیم دستاوردهای ایران در والیبال نشسته را به سازمان جهانی پاراوالیبال و کشورهای دیگر منتقل کنیم.

وی افزود: این سمت نه تنها برای انتقال تجربیات والیبال نشسته ایران و کمک به توسعه این رشته در جهان می‌تواند کارساز باشد، بلکه برای والیبال نشسته کشورمان نیز اتفاق خوبی است. در نظر داریم طرح‌هایی مانند تقویت باشگاه‌های جهان و نیز برگزاری لیگ جهانی والیبال نشسته را مطرح کنیم و قرار داشتن در این مسند می‌تواند در اجرایی شدن این طرح‌ها مفید باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته افزود: «بری» اخیرأ به عنوان رئیس سازمان جهانی پاراوالیبال به مدت 4 سال انتخاب شده است. وی پیش از این رئیس فدراسیون والیبال استرالیا و رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا و اقیانوسیه نیز بوده و تجارب خوبی در والیبال دارد. در حکم او، به عنوان مشاور ویژه در امور فنی منصوب شده‌ام و امیدوارم بتوانم در این سمت، به توسعه هر چه بیشتر این رشته در جهان کمک کنم.


برچسب‌ها:

نظر شما