شناسهٔ خبر: 11644294 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل هواشناسی اردبیل:

دمای هوای اردبیل ۱۶ درجه کاهش می‌یابد

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: با توجه به پیش بینی‌های انجام شده از عصر دوشنبه هفته جاری با ورود سامانه ناپایدار جوی به استان، دمای هوا در استان تا ۱۶ درجه کاهش می‌یابد.

صاحب‌خبر -

علی دولتی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: از عصر روز دوشنبه 24 اسفندماه با ورود سامانه ناپایدار جوی به استان اردبیل، ضمن وزش بادهای تند، بارش متناوب،  افت 12 تا 16 درجه‌ای دما تا روز پنجشنبه پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده در هواشناسی اردبیل، آسمان استان از عصر دوشنبه به تدریج ابری شده و در اوایل شب بارش به صورت باران آغاز می‌شود و وزش بادهای تند در روز دوشنبه تا چهارشنبه با سرعت 36 تا 56 کیلومتر درساعت و گاهی با سرعت 68 کیلومتر در ساعت انتظار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل افزود: از روز چهارشنبه تا پنجشنبه بارش در مناطق کوهستانی به صورت باران و برف احتمال می‌رود و همچنین براثر بارش برف اختلال در تردد وسایط نقلیه در گردنه الماس دور از انتظار نخواهد بود که در این راستا رانندگان و مسافران باید با برخوردرای از وسایل گرمایشی از ایمنی و تجهیز خودروی خود نیز مطمئن باشند.

دولتی‌مهر بیان کرد: این سامانه ناپایدار جوی قبل از ظهر روز جمعه 28 اسفند ماه از استان اردبیل خارج خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما