شناسهٔ خبر: 11506838 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دیدارهای رده بندی لیگ برتر والیبال

برگزاری مسابقه شهرداری ارومیه با ثامن الحجج مشهد قطعی نیست

ارومیه- ایرنا- سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: برگزاری نخستین دیدار مرحله رده بندی تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل تیم ثامن الحجج مشهد در روز یکشنبه در هاله ای از ابهام قرار دارد و احتمال می دهیم زمان مسابقه ها عوض شود.

صاحب‌خبر -

بیژن فرج زاده روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: به نظر می رسد مسئولان باشگاه ثامن الحجج مشهد و کادر فنی این تیم تمایلی برای انجام مسابقه های رده بندی مقابل تیم شهرداری ارومیه ندارند.
وی اظهار کرد: آنها قصد کسب مقام سوم مشترک با تیم شهرداری ارومیه را دارند در حالی که ما می خواهیم این مسابقه ها برگزار شود و شهردار ارومیه نیز مجدانه خواستار برگزاری دیدارهای رده بندی است.
فرج زاده گفت: بر اساس مصوبه شورای لیگ فدراسیون والیبال، قرار است دیدار رده بندی لیگ برتر والیبال امسال به صورت دو برد از سه مسابقه و از فردا یکشنبه 16 اسفندماه به میزبانی ارومیه آغاز شود ولی تیم ثامن الحجج مشهد هنوز به شهر ارومیه نیامده است.
وی افزود: درگذشت آیت الله واعظ طبسی و سه روز عزای عمومی در استان خراسان رضوی یکی دیگر از علت های حضور نیافتن تیم ثامن الحجج اعلام شده است و به همین علت زمان برگزاری دیدار رده بندی لیگ برتر هنوز مشخص نیست ولی پیش بینی می شود تیم میهمان در این دیدار حاضر نشود.
به گزارش ایرنا، تیم والیبال شهرداری ارومیه که چهارشنبه هفته گذشته در سومین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با شکست مقابل تیم پیکان تهران از رسیدن به دیدارهای فینال لیگ بیست و نهم باز ماند، برای کسب مقام سومی به مصاف تیم ثامن الحجج مشهد در دیدارهای رده بندی می رود.
کسب این نتیجه یادآور ناکامی تلخ تیم شهرداری ارومیه در فینال سال گذشته در مقابل پیکان تهران بود که در آن دیدار نیز 3 بر 2 مغلوب حریف تهرانی خود شد.
تیم والیبال ثامن الحجج مشهد نیز با ناکامی برابر تیم بانک سرمایه در دیدارهای مرحله نیمه نهایی از راهیابی به فینال باز مانده است.
والیبال ارومیه تاکنون دو عنوان نایب قهرمانی و شش عنوان سومی در لیگ برتر والیبال از جمله نایب قهرمانی سال گذشته این رقابت ها را به دست آورده و امسال منتظر کسب هفتمین مقام سومی خود است.
هواداران ارومیه ای سی سال است که در حسرت کسب مقام قهرمانی و بالا بردن کاپ طلایی به انتظار نشسته اند و مشخص نیست قفل این طلسم سنگین چه زمانی و با دستان کدام مربی شکسته خواهد شد؟
شهر ارومیه با داشتن 20 مربی بین المللی و قدمتی بیش از 55 سال در والیبال ایران، به جز مقام قهرمانی مسابقات جام کوروش کبیر در سال 1350 هیچ قهرمانی دیگری در کارنامه خود ندارد.
7126/1905

نظر شما