شناسهٔ خبر: 11339562 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

در آذربایجان غربی؛

فعالیت های رای گیری در تمامی صندوق های اخذ رای بدون وقفه ادامه دارد

خبرگزاری شبستان: استاندار آذربایجان غربی گفت: خوشبختانه هیچ مشکل امنیتی در جریان رای گیری استان بوجود نیامده و فعالیت های رای گیری بدون وقفه در تمامی صندوق های اخذ رای در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، قربانعلی سعادت، استاندار آذربایجان غربی ظهر امروز(7 اسفند) پس از شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران، گفت: آذربایجان غربی رنگین کمالی از اقوام و ادیان می باشد که همگی امروز با وحدت و همدلی به پای صندوق های رای آمده و کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کردند.

 

وی، ضمن تقدیر از حضور پرشکوه مردم از ساعات اولیه امروز در شعب اخذ رای، افزود: با گذشت چند ساعات از زمان شروع رای گیری در استان همچنان شاهد صف های طولانی در شعب اخذ رای هستیم که این  امر خود نشاندهندهی غیرت ملت ایران اسلامی است که همگی برای تعیین سرنوشت  کشور حضور گسترده در پای صندوق های رای دارند.

 

سعادت خاطر نشان کرد: امیدواریم حضور گسترده مردم زمینه های پیشرفت و ترقی ایران اسلامی را فراهم کند زیرا مردم ایران اسلامی امروز با لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری با حضور گسترده ای در انتخابات شرکت کردند.

 

این مسئول، با بیان اینکه ملت ایران اسلامی بارها وحدت و یکپارچگی خود را ثابت کرده و در تمامی عرصه ها حضور داشتند، عنوان کرد: مردم ایران اسلامی همانطور که در مسئله برجام یکپارچگی خود را ثابت کردند امروز نیز با حضور گسترده خود در انتخابات به جهانیان نشان دادند که بزرگ ترین رمز پیروزی ملت ایران وحدت و صمیمیت می باشد.

 

گفتنی است، 12 کاندیداهای برگزیده از آذربایجان غربی به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت که از این تعدا سه کاندیدا مربوط به شهرستان ارومیه خواهد بود.

 

نظر شما