شناسهٔ خبر: 11301652 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرپرست فرمانداری قصرشیرین: 25 هزار تعرفه رای تحویل این حوزه انتخابیه شد

قصرشیرین - ایرنا - سرپرست فرمانداری قصرشیرین از دریافت 25 هزار تعرفه رای برای مشارکت مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این حوزه انتخابیه خبر داد.

صاحب‌خبر -

مرادعلی تاتار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ستاد انتخابات این شهرستان از آمادگی کامل برای اجرای انتخاباتی سالم و قانونمند با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه برخوردار است.
وی بیان کرد: با تمهیدات صورت گرفته قرار است که از فردا پنجشنبه ششم اسفند ماه نیز صندوق های رای گیری به مسئولان شعب اخذ رای تحویل شود.
وی اظهارکرد: آموزش های لازم نیز به کاربران رایانه و دیگر عوامل اجرایی برای برگزاری انتخاباتی سالم و هدفمند و صیانت از آرای مردم ارایه شده است و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.
وی اظهار داشت: در انتخابات هفتم 36 شعبه اخذ رای در قصرشیرین در نظر گرفته شده است که از این تعداد 30 شعبه در این شهر و شش شعبه نیز در بخش مرزی سومار - نفت شهر کار رای گیری از واجدان شرایط رای یعنی متولدان هفتم اسفندماه سال 76 به قبل که 18 سال تمام داشته باشند را انجام می دهند.
سرپرست فرمانداری قصرشیرین ادامه داد: همچنین بیش از 700 نفر از عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی و امنیتی در روز رای گیری کار برگزاری انتخابات را برای خلق حماسه مردم برعهده دارند.
تاتار اضافه کرد: تمهیدات امنیتی لازم نیز برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم دراین حوزه انتخابیه اندیشیده شده است.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور هفتم اسفند ماه امسال در مرکز حوزه انتخابیه قصرشیرین برگزار می شود.
در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب مردم از بین 12 نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی فقط مجاز به انتخاب یک نفر بعنوان نماینده هستند بنابراین رقابت برای جلب آرای مردم در این حوزه انتخابیه همچون سایر مناطق کشور بشدت از سوی نامزدها انجام می شود.
در مجموع سه هزار و500 نفر از عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات را بیش از 190 شعبه اخذ رای در قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب را برعهده دارند.
قصرشیرین مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای سرپل ذهاب و گیلانغرب است که از این حوزه انتخابیه یک نفر بعنوان نماینده به خانه ملت راه می یابد.
در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب از مجموع جمعیت حدود 220 هزار نفری این شهرستان ها 125 هزار نفر واجد شرایط رای هستند.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از 27 هزار نفر جمعیت دارد.
7079/3012/8066

نظر شما