شناسهٔ خبر: 11296387 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تعداد نامزدهای حوزه شمالی انتخابات مجلس دهم در استان ایلام به ۳۲ نفر کاهش یافت

خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد انتخابات استان ایلام، گفت: تعداد نامزدهای انتخابات مجلس دهم در حوزه شمالی این استان با انصراف یک نفر دیگر به ۳۲ نفر کاهش یافته است.

صاحب‌خبر -

عبادالله باقری، صبح امروز (۵ اسفند) در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، با اشاره به اینکه تعداد نامزدهای انصرافی از آغاز زمان تبلیغات تاکنون در این حوزه به چهار نفر رسیده است، افزود: پیش از این احمد محمدی، روح الله محمدزاده و محمدنقی خیری از حوزه انتخابیه ایلام، مهران، سیروان، چرداول، ایوان و ملکشاهی با حضور در فرمانداری ایلام انصراف خود را به صورت کتبی اعلام کرده بودند.

 

وی، افزود: روز گذشته نیز بهزاد جوانمرد با حضور در ستاد انتخابات استان انصراف خود را از نامزدی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایلام، مهران، ملکشاهی، ایوان، سیروان و چرداول اعلام کرد.

 

دبیر ستاد انتخابات استان ایلام، اظهار کرد: سه نفر نیز در حوزه انتخابیه دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان تاکنون انصراف خود را اعلام کرده اند.

 

باقریف تصریح کرد: علی ‌اکبر جعفری و سید نورعلی موسوی‌ پور و حبیب الله زینی وند لرستانی به صورت کتبی از نامزدی دوره دهم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه انصراف داده بود.

 

وی، در پایان خاطرنشان کرد: بدین ترتیب و در فاصله سه روز تا آغاز رای گیری تعداد داوطلبان حوزه انتخابیه ایلام به ۳۲ نفر و در حوزه انتخابیه دهلران به هفت نفر کاهش یافته است.

 

 

نظر شما