شناسهٔ خبر: 11287669 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

با 8 انصرافی

اسفراین بیشترین انصرافی‌های نامزدهای انتخاباتی مجلس در خراسان‌شمالی را دارد

دبیرستاد انتخابات خراسان‌شمالی بیشترین انصرافی‌های نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در استان را مربوط به حوزه انتخابیه شیروان عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

خیرالله ترخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: برای دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اسفراین صلاحیت 19 نفر تایید شد که از این تعداد هشت نفر انصراف داده‌اند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خراسان‌شمالی گفت: هم اکنون 11 نامزد در حوزه انتخابیه اسفراین در گردونه انتخابات هستند.

وی همچنین تعداد نامزدهای انصرافی در حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان،راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی را تاکنون پنج نفر اعلام کرد.

ترخانی بیان داشت: هم اینک 30 نفر در حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان،راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در حال رقابت‌های انتخاباتی هستند.

وی همچنین تعداد انصرافی‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیروان را دو نفر عنوان کرد.

دبیر ستاد انتخابات خراسان‌شمالی گفت: هم اکنون هفت نفر در حوزه انتخابیه شیروان رقابت انتخاباتی دارند.

وی مجموع نامزدهای انصرافی در حوزه‌های انتخابیه استان خراسان‌شمالی را 15 نفر عنوان کرد و یادآور شد: در حال حاضر 48 نامزد انتخاباتی در گردونه انتخابات در حوزه‌های انتخابیه استان رقابت می‌کنند.

به گزارش فارس، استان خراسان‌شمالی در مجلس شورای اسلامی دارای چهار کرسی بوده و شهرستان فاروج در این استان با شهرستان قوچان از خراسان‌رضوی مشترکا یک نماینده در مجلس دارند.

به گزارش فارس، دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین انتخابات خبرگان رهبری هفتم اسفند برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/63002/ش20/ظ1004

نظر شما