شناسهٔ خبر: 10969783 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

امروز،نفت ایران یار دوازدهم می خواهد

صاحب‌خبر -

نماینده ایران درحالی به مصاف نماینده قطر می رود که بیش از هر زمانی به حمایت هواداران فوتبال نیاز دارد.

به گزارش ایسنا، در چارچوب مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا تیم های نفت ایران و الجیش قطر امروز برابر یکدیگر به میدان می روند. نفتی ها سال گذشته هم در همین مرحله با الجیش روبه رو شدند که با موفقیت این مرحله را پشت سر گذاشتند اما مطمئنا شرایط سال گذشته با فصل جاری متفاوت است.

نفت در فصل جاری با مشکلات مالی روبرو است و چندین بازیکن کلیدی خود را در نیم فصل از دست داده است، با این حال منصوریان امیدوار است تا شاگردانش با ارائه یک بازی متعصبانه و با حمایت تماشاگران تیمش را به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ببرد.

امید اصلی نفتی ها در زمین روی چند محور است. نخست اینکه آنها به لحاظ روحی شرایط بهتری نسبت به حریف قطری دارند چراکه سال گذشته آنها را حذف کرده اند، دوم اینکه نفتی ها

‌از بازیکنان خوب و موثری مثل بیرانوند، سیدجلال حسینی، وحید امیری و ارسلان مطهری برخوردارند که می توانند در شرایط حساس به این تیم کمک کنند. وحید امیری امید اول گلزنی نفتی ها است و سیدجلال حسینی مهم ترین امید نفتی ها در خط دفاعی است.

اما در خارج از زمین منصوریان امیدوار است تا علاقمندان به فوتبال تیمش را مقابل نماینده قطر فراموش نکنند. بی شک حضور هواداران می تواند ‌فضای روانی را به ضرر تیم قطری و به سود نماینده ایران کند.

امروز نفت نماینده تمام ایران است و مطمئنا موفقیت این تیم به نام همه ایران خواهد بود. این مسئله وقتی اهمیت بیشتری پیدا می کند که به خاطر آوریم در دو-سه هفته گذشته جو ضد ایرانی ای در AFC ایجاد شده و اتفاقات بازی نفت و الجیش می تواند

‌به سود فوتبال ایران تمام شود و بسیاری از جو سازی ها را خنثی کند.دیدار نفت ایران و الجیش قطر ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه آزادی

برگزار می شود.

منصوریان: مردم ما را تنها نگذارند

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار برابر الجیش قطر حاضر شد.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الجیش قطر در چارچوب مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: پیش از هرچیز به الجیشی‌ها خوش آمد می‌گویم. به آنها می‌گویم نگران نباشند و ما با تمام وجود از آنها پذیرایی می‌کنیم و امنیت در اینجا بر قرار است.او افزود: در دوران آماده‌سازی گروه آنالیزمان روی الجیش حسابی کار کرده است. ما دو، سه بازی اخیرشان را دیده‌ایم. آنها تقویت شده‌اند و مربیان ثابت هستند. هم ما و هم آنها می‌خواهیم از پلی آف عبور کنیم. سال گذشته برابر آنها به میدان رفتیم و مردم خیلی به ما انرژی مثبت دادند.

امسال کار سخت‌تر است چون الجیشی‌ها شناخت نسبی‌ پیدا کرده‌اند. سعی می‌کنیم تا تیم خود را از این مرحله عبور دهیم چون این مرحله تک بازی است و باید آماده باشیم.

سرمربی نفت در پاسخ به سوالی درباره نگرانی احتمالی تیمش در مقابل الجیش گفت: اولین دغدغه من این است که استادیوم را خالی نبینم. ما تیمی هستیم که هوادارانمان را در قلب آنها پیدا کرده‌ایم. مشکلات جانبی و حرف و حدیث‌ها زیاد است و تنها تمرکز ما روی بازی امروز است. من روزهای سختی را با فوتبال ایران پشت سر گذاشتم. روزی که با هواپیما به استرالیا رفتیم، کمتر کسی فکر می‌کرد به جام جهانی برویم.

ما همه تمرکزمان را روی الجیش گذاشته‌ایم و به لحاظ روحی روانی آماده هستیم. امیدوارم رسانه‌ها هم کمک کنند تا مردم به ورزشگاه بیایند. اگر بازیکنان نفت بخواهند فعل خواستن را صرف کنند، این کار را می‌کنند.وی درباره تعادل روحی روانی تیمش برابر الجیش گفت: از بزرگترهای تیمم ممنونم که فضای لیگ قهرمانان آسیا را به

جوان ها می‌گویند.

من وقتی به استقلال رفته بودم، به من می‌گفتند که زود است در استقلال باشی و همین مسائل سبب شد پله‌های ترقی را سریعتر رد کنم.

ما جوانان تشنه‌ای برای بازی امروزداریم. به آنها گفتم که باید دنبال این باشند که برابر الجیش به میدان بروند.

لاموشی: در ایران مهمان نوازی خوبی دیدم

سرمربی الجیش قطر گفت تیمش سعی می‌کند تا از مقابل نفت ایران با موفقیت عبور کند.به گزارش ایسنا، صبری لاموشی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران گفت: ابتدا به همه سلام می‌کنم. ما سال گذشته در موقعیت مشابه برابر نفت تهران قرار گرفتیم.

ما برای بازی پلی آف در اینجا هستیم. سال گذشته اینجا بودیم و می‌دانیم بازی سختی برابر نفت داریم و سعی می کنیم تا بازی را ببریم.وی در پاسخ به این سوال که تیمش چه تغییراتی نسبت به سال گذشته داشته است، گفت: نسبت به سال گذشته خیلی فرق کرده‌ایم. پارسال یک ماه بود به این تیم آمده بودم.

یک سری تغییر داشته‌ایم و یک سال است که بازیکنان من را می‌شناسند. ما نسبت به سال قبل خیلی فرق کرده‌ایم.او در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا تیمش در بدو ورود به ایران دچار مشکلی شده و یا بد رفتاری ای را دیده است، افزود: این بار دومی هست که این را از من می‌پرسند و از این جهت متعجم.

پریشب به ایران آمدیم و خیلی هم وضع خوب بود. رفتار مردم در هتل و بیرون از هتل خوب بود و مهمان نوازی خوبی را دیدیم.

مشکلی وجود نداشت و با ما خوب رفتار شده است. نه ترافیکی به ما خورد و البته در هتل هم با ما خیلی خوب برخورد کردند.

نظر شما