شناسهٔ خبر: 10932004 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مستند «رهبر و دختر کوچولو» در شبکه تلویزیونی ونزوئلا پخش شد

حوزه/ مستند «رهبر و دختر کوچولو»(ملاقات مقام معظم رهبري با خانواده شهید داریوش رضایی‌نژاد) در ادامه ويژه‌برنامه‌هاي «دهه سینمای ایران» در شبکه تلویزیونی Vive ونزوئلا، پخش شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، همزمان با ايام‌الله دهه مبارك فجر، «دهه سینمای ایران» 12 بهمن‌ماه در شبکه تلویزیونی Vive به نشاني WWW.Vive.gob.ve آغاز شده است و تا 25 ماه جاري ادامه دارد.

شبکه تلویزیونی Vive، هر شب ساعت 21 به فیلم‌های ایرانی اختصاص یافته است که ابتدا یک فیلم سینمایی ایرانی پخش و پس از آن، یک فیلم مستند از ایران به نمایش گذاشته می‌شود.

بنابر اعلام اين خبر، مهم‌ترين برنامه اين ايام در شبکه تلویزیونی Vive ، پخش مستندی با عنوان «رهبر و دختر کوچولو» بود كه پس از فیلم سینمایی «ملک سلیمان» به نمايش گذاشته شد.

این مستند، حضور صمیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله‌العالي) با خانواده شهید داریوش رضایی‌نژاد ، از دانشمندان هسته‌ای كشورمان را به تصویر می‌کشد.

مستند مذکور، توسط سیمای جمهوری اسلامی ایران شبکه هیسپن تی وی( Hispantv) به زبان اسپانیولی دوبله شده و با لوگوی اين شبکه در شبکه ونزوئلایی پخش شد.

نظر شما