شناسهٔ خبر: 10890110 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه شهرکرد:

دشمنان کشور به دنبال از بین بردن روحیه انقلابی در جامعه هستند

شهرکرد - نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: دشمنان نظام وکشور به دنبال از بین بردن روحیه انقلابی در جامعه هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محد علی نکونام درخطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد با اشاره به اینکه دشمنان کشور به دنبال از بین بردن روحیه انقلابی در جامعه هستند، اظهار داشت: تفکر انقلابی در جامعه موجب پویایی انقلاب اسلامی شده است.

وی اظهار داشت: باید تلاش کرد که روحیه انقلابی در جامعه حفظ شود چرا که از بین رفتن این روحیه خطر بزرگی برای کشور به شمار می رود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد عنوان کرد: دشمنان کشور با فتنه ها و نقشه های پلیدبه دنبال کمرنگ کردن ارزش های اسلامی در جامعه هستند تا به اهداف اصلی خود برسند.

وی اظهار داشت: حکومت اسلامی باید بر روی پایه های خود با ایستد و ارتباط برقرار کردن با بیگانگان برای کشور رونق و اشتغال ایجاد نمی کند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: باید تلاش کنیم که بتوانیم با تکیه بر نیروی جوانان کشور به دستاورد های علمی، اقتصادی، فناوری و ... برسیم و کشور در پایه تلاش و کوشش و وحدت توسعه پیدا می کند.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور پر شور مردم در انتخابات پشتوانه ای بزرگ برای کشور به شمار می رود و نقش مهمی در توسعه کشور نقش دارد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد عنوان کرد: مردم باید در انتخاب افراد اصلح باید دقت کنند و کسی را انتخاب کنند که دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشد.

وی با اشاره به ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ادامه داد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال موجب ناامیدی دشمن می شود.

نظر شما