شناسهٔ خبر: 10318179 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیر راهداری اداره راه و شهرسازی آذربایجان غربی خبر داد

بارش برف در اغلب محورهای جنوبی آذربایجان غربی

مدیر راهداری اداره راه و شهرسازی آذربایجان غربی از بارش برف در اغلب محورهای جنوبی آذربایجان غربی خبر داد و گفت: با گذشت یک هفته، محور مهاباد به بوکان هنوز مسدود است.

صاحب‌خبر -

ارسلان شکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از بارش برف در اغلب محورهای جنوبی آذربایجان غربی خبر داد و اظهار داشت: با گذشت یک هفته، محور مهاباد به بوکان، محدوده برهان هنوز مسدود است.

وی با اشاره به وضعیت جوی محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی، تصریح کرد: براساس دوربین‌های نظارت تصویری و گزارش‌های رسیده از راهداران اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، تردد در تمام محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی، به جز محور مهاباد به بوکان، با داشتن زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

مدیر راهداری اداره راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه تجهیز خودروها به زنجیرچرخ و سیستم گرمایشی مناسب یکی از الزامات رانندگی در محورهای مواصلاتی استان است، به همراه داشتن جیره غذایی خشک برای مسافران را مورد تاکید قرار داد.

این مسئول با بیان اینکه هم اکنون اغلب محورهای روستایی استان نیز بازگشایی شده‌است، ادامه داد: روستاهایی که هنوز محورهای دسترسی به آنها مسدود است، طی دو روز آینده بازگشایی می‌شوند.

شکری از بارش برف در محورهای شهرستان پیرانشهر، سردشت، گردنه مائین بلاغ تکاب و محورهای شهرستان چالدران خبر داد و اعلام کرد: در محورهای شهرستان‌های ارومیه، بوکان و میاندوآب نیز شاهد بارش باران هستیم.

وی با بیان اینکه رعایت سرعت مطمئنه برای رانندگان در محورهای مواصلاتی استان توصیه می‌شود، اذعان داشت: با توجه به بارش‌های اخیر، لازم است رانندگان از ترددهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی خودداری کنند.

انتهای پیام/61001/ب20/ث3001

http://fna.ir/X3AKTX

برچسب‌ها:

نظر شما