شناسهٔ خبر: 10299146 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس پلیس‌راه مازندران:

محور کندوان یک‌طرفه می‌شود/جوی آرام در محورهای مازندران

رئیس پلیس‌راه مازندران با بیان اینکه در حال حاضر جوی آرام در محورهای استان حاکم است، گفت: محور کندوان از عصر امروز یک‌طرفه می‌شود.

صاحب‌خبر -

جعفر محمدنژاد امروز درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک در جاده‌های استان به صورت عادی و روان بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی درباره وضعیت جوی در محورهای مازندران اضافه کرد: همچنین سطح محورهای مازندران به صورت ابری و خشک است.

رئیس پلیس‌راه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان، اظهار کرد: تردد موتورسیکلت تا ساعت 24 روز جمعه 18 دی‌ماه امسال در تمامی بزرگ‌راه‌ها، آزادراه‌ها و محورهای محور کندوان (کرج ـ چالوس)، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

محمدنژاد با بیان اینکه تردد انواع تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج ـ چالوس ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 18 دی‌ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 تا 24 همان روز از 15 کیلومتری مرزن‌آباد (دزبن) به سمت کرج به صورت یک‌طرفه است.

وی به اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی در محور هراز، اظهار کرد: تردد انواع کامیون تا 24 روز جمعه 18 دی‌ماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

رئیس پلیس‌راه مازندران تصریح کرد: همچنین تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا 24 روز جمعه 18 دی‌ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

محمدنژاد با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش‌شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/86034/ت40/ظ1004

http://fna.ir/QF11SG

نظر شما