شناسهٔ خبر: 10067129 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

لیگ برتر والیبال نشسته؛ ثامن الحجج قهرمان نیم فصل شد

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسکانیوز، هفدهمین دوره لیگ برتر والیبال نشسته ایران با حضور هشت تیم از 28 آبان ماه آغاز شد و پس از هفت هفته، دور رفت این رقابت ها با قهرمانی ثامن الحجج خراسان به پایان رسید.
ثامنی ها در هفت بازی خود به پیروزی رسیدند و با 21 امتیاز عنوان قهرمانی نیم فصل را به دست آوردند.
تیم والیبال نشسته ذوب آهن نیز با کسب 6 پیروزی و یک شکست و به دست آوردن 17 امتیاز رتبه دوم جدول را از آن خود کرد.
تیم نفت آبادان نیز با 4 برد، سه شکست و 12 امتیاز در پایان دور رفت در جایگاه سوم ایستاد.
تیم های روانکاران گلستان، گسترش فولاد تبریز، شهرداری ارومیه، نفت و گاز گچساران و هیات اصفهان نیز به ترتیب با 11، 10، 8، 5 و بدون امتیاز در رتبه های چهارم تا هشتم دور رفت لیگ برتر والیبال نشسته قرار گرفتند.
نتایج کامل هفته پایانی این رقابت ها به قرار زیر است:
شهرداری ارومیه یک - ثامن الحجج خراسان 3
ذوب آهن اصفهان 3 - پالایش نفت آبادان صفر
هیات اصفهان یک - نفت و گاز گچساران 3
گسترش فولادتبریز 2 - روانکارهای گلستان 3
رییس سازمان لیگ والیبال نشسته درباره این دوره از لیگ برتر گفت: مسابقات با حضور هشت تیم از 28 آبان ماه آغاز شد و روز گذشته دور رفت با قهرمانی ثامن الحجج خراسان در نیم فصل به پایان رسید.
خضراله ترابی افزود: دور برگشت این رقابت ها نیز از 24 دیماه آغاز می شود و 23 بهمن ماه با معرفی قهرمان هفدهمین دوره به پایان خواهد رسید.
وی با بیان اینکه در دور رفت 49 مسابقه برگزار شد، گفت: درباره سطح فنی رقابت ها بهتر است با کارشناسان و سرمربیان تیم های شرکت کننده صحبت کنید. من فکر می کنم که این رقابت ها امسال بهتر از سال های گذشته برگزار شد.
رییس سازمان لیگ والیبال نشسته تصریح کرد: امسال هفت تیم شرکت کننده از کیفیت خوبی برخودار بودند و به سادگی نمی توانستیم نتایج دیدارهای آنان را پیش بینی کنیم. نکته مهم دیگر اینکه ملی پوشان والیبال نشسته در هفت تیم لیگ برتر تقسیم شده بودند و تنها تیم هیات اصفهان از ملی پوشان بهره نبرد.
وی جوانگرایی را نیز یکی از ویژگی های لیگ برتر والیبال نشسته دانست و گفت: تمامی تیم ها شرکت کننده در لیگ برتر نسبت به سال قبل جوانتر شده بودند.
ترابی تاکید کرد: تقریبا تمام بازیکنان والیبال نشسته ایران در تیم های لیگ برتری و دسته یک اشتغال داشتند و بازیکن بدون تیم نداشتیم که این موضوع نیز یکی از نکات مهم ورزش والیبال نشسته در سال جاری است.

605/601

نظر شما