شناسهٔ خبر: 78217589 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

بورس با دامنه نوسان ۳ درصد باز می‌شود

رئیس سازمان بورس گفت: بازار سهام با دامنه نوسان ۳ درصدی بسته شد و در بازگشایی هم دامنه نوسان همان ۳ درصد خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران، حجت‌الله صیدی - رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار - در جلسه هماهنگی شرکت‌های تأمین سرمایه و گروه خدمات بازار سرمایه اظهار کرد: بازار سهام با دامنه نوسان ۳ درصدی بسته شد و در بازگشایی هم دامنه نوسان همان ۳ درصد خواهد بود.
وی گفت: به این نتیجه رسیدیم که الان وقت تغییر یک مقرره نیست.

به گفته صیدی برنامه بعدی پس از حجم مبنا و قبل از جنگ، حذف یا افزایش دامنه نوسان بود.

بنابراین گزارش، در پی وقوع جنگ ۴۰ روزه تحمیلی از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی، خرید و فروش سهام در بازار سرمایه از ۹ اسفند سال گذشته تا کنون متوقف شده که قرار است معاملات سهام از روز سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۵ آغاز شود. البته در این مدت معاملات صندوق‌های املاک و مستغلات، صندوق‌های درآمد ثابت، صندوق‌های طلا و گواهی سپرده برقرار بوده است.

 

اخبار مرتبط

انتهای پیام

برچسب‌ها: