• RSS
  • جستجوی پیشرفته
  • دربارهٔ صاحب‌خبر
  • ارتباط با ما
  • عضویت در خبرنامه
  • چهارشنبه ۵ آذر ۱۴۰۴ - ۲۱:۰۳
  • November 26, 2025

صاحب‌خبر

  • صفحه اصلی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • بین‌الملل
  • فرهنگی
  • علمی-فناوری
  • ورزشی
  • گوناگون
  • استانی
  • روزنامه
  • عکس
  • فیلم

موضوعات داغ: علمی-فناوری

  • اقتصادایران

  • هوش مصنوعی

  • آلودگی هوا

  • ایران، سیاست، نور نیوز،

  • خودرو

  • سایت خبری ایتنا

  • فیلترینگ

  • ناسا

  • مغز

  • خبرگزاری حوزه

  • سئو سایت

  • طراحی سایت

  • آیا بیماری اسکولیوز خطرناک است؟

  • بهترین پزشک برای درمان انحراف ستون فقرات

  • دکتر اورولوژی

  • بازرگانی سیب

  • اینترنت

  • فناوری

  • خودروسازان

  • گوگل

  • تکنولوژی

  • اپل

  • آیفون

  • کودکان

  • تهران

  • علم

  • خبر تکنولوژی

  • شبکه‌های اجتماعی

  • سامسونگ

  • اخبار تکنولوژی

آخرین عناوین سرویس

  • منیرالحدادی مصدوم شد و از زمین بازی خارج و به جای او مهران احمدی وارد زمین شد

  • شراب نیکا در فضای مجازی جنجال به پا کرد + عکس

  • برگزاری انتخابات رئیس مرکز تحقیقات سلامت سنجی و ارزشیابی و مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی کردستان

  • گوگل، «اندروید» را به دنیای کامپیوترهای شخصی می‌آورد/ هر آنچه درباره این آپدیت می‌دانیم

  • فلش‌بک؛ یکی از کوچک ترین خودروهای فورد با امضا گیا (+عکس)

  • اتاق توزین؛ قلب ایمنی و دقت در صنایع دارویی و شیمیایی

  • پارلمان اروپا: دسترسی نوجوانان به شبکه‌های اجتماعی باید محدود شود

  • ضربه حردانی با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت

  • پرفروش‌ترین برند موتورسیکلت در آمریکا، ساخت ژاپن است!

  • گوگل، «اندروید» را به دنیای کامپیوترهای شخصی می‌آورد/ هر آنچه درباره این آپدیت می‌دانیم

پربازدیدهای سایت ها

  • تنها میوه آبی رنگ دنیا چیست و کجا رشد می کند؟

یکشنبه ۲ آذر ۱۴۰۴ - ۱۸:۰۰ شناسهٔ خبر: 75954904 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

دلایل شکست بازاریابی دیجیتال از دیدگاه «لیدوما»؛ چرا بسیاری از برندها با وجود هزینه‌های بالا رشد نمی‌کنند؟

صاحب‌خبر - ∎​
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • بین‌الملل
  • فرهنگی
  • علمی-فناوری
  • ورزشی
  • گوناگون
  • استانی
  • روزنامه
  • عکس
  • فیلم
بازگشت به بالا
تمامی حقوق برای «صاحب‌خبران» محفوظ است.
اخبار به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شوند و مسئولیت محتوای آن‌ها با ناشران خبر است.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی، و با عنایت به اینکه سایت صاحب‌خبر مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مؤلفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوای خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
info@sahebkhabar.ir - © 2013-2025 sahebkhabar.ir
طراحی و تولید: نستوه