به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مهدی رادمنش- معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصولات ایرانخودرو و مدیر پروژه محصول ریرا- ، در نشست امروز (یکشنبه) خود در محل این شرکت که با محوریت محصول ریرا برگزار شد، اظهار کرد: پروژه K۱۲۵ که با محصول جدید ریرا شناخته شد که پلتفرم جدید ایرانخودرو است بعد از توسعه پلتفرم تارا، این پلتفرم در این شرکت توسعه داده شد و آینده محصولات ایرانخودرو مبتنی بر پلتفرم بر پایه ریرا است و محصولات متعددی براساس این پلتفرم طراحی خواهد شد. این خودرو مطابق استانداردهای روز دنیاست. در اجرای پروژههای بزرگی همچون ریرا در گروه صنعتی ایران خودرو، مکانیزمهایی به صورت طرحهای جداگانه تعریف میشود. ساختارهایی که برای این پروژه تعریف شد شامل چندین پروژه در سطوح مختلف بوده است؛ در حوزه طراحی، صنعتیسازی، کیفیت، ساپکو (تامین قطعات)، شرکتهای دانشبنیان و... هر یک ساختارهای خود را تعریف کرده تا در سطح اجرایی، پروژه ریرا بهعنوان بزرگترین پروژه سالهای اخیر ایرانخودرو باشد.
اقتصادنیوز: لایحه الحاق تبصره ۳ به ماده ۴ قانون ساماندهی صنعت خودرو تحت عنوان «حذف الزام انتقال فناوری برای واردکنندگان خودرو» به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.
وی افزود: این خودرو سطح تجهیزات و ایمنی بالایی دارد. در همین فاز که فاز آغاز تولید انبوه است، ۶٨ درصد ساخت داخل محقق شده که یکی از موفقیتهای خوب این پروژه بوده است. در طول اجرای این پروژه در حدود چهار همت سرمایهگذاری صورت گرفته که سرمایهگذاری بزرگی در زمینه توسعه محصول است.
-
با ویژگیهای اولین کراس اوور ایرانی آشنا شوید/ همه چیز درباره «ری را»
-
خودرویی که معاون وزیر را تا دم مرگ برد+ فیلم
-
کراس اوور جدید ایرانخودرو رونمایی شد+ عکس
-
شناسایی عامل اصلی کاهش سرعت تولید دنا و تارا !
منبع: eghtesadnews-658173