شناسهٔ خبر: 62877133 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه و مسوولان یزد مردم را به حضور در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین دعوت کردند

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی مشترک ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی از مردم برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین دعوت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دفتر امام جمعه یزد، در پیام آیت الله " محمدرضا ناصری " و آیت الله " ابوالقاسم وافی " آمده است: مردم مسلمان و شریف استان یزد نیک می‌دانید که "ارض مقدس" فلسطین و مسجد"الاقصی" که مفتخر به ندای آسمانی" بارکنا حوله" است پس از سال‌ها غربت و تنهایی و مقاومت در برابر جنایات و تخریب و بیرحمی دشمن این روزها در شرایطی حساس و سرنوشت ساز به سر می‌برد.

از سویی جنایات و ددمنشی‌های اشغالگران صهیونیست، مردم بی پناه، به ویژه بانوان وکودکان مظلوم و بیگناه و زیرساخت‌ها و ابنیه عمومی و خصوصی غزه قهرمان را هدف گرفته و قلوب همه احرار را در سراسر جهان آزرده است و از دیگر سو، حماسه مقاومت و استقامت مجاهدان سرافراز سرزمین مقدس پیامبران و پایداری قهرمانانه و وحدت کم نظیر و بهم پیوسته مناطق قدس شریف، کرانه غربی و غزه، دل‌ها و جان‌ها را سرشار از غرور و حماسه مقدس کرده است.

سکوت جوامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر در برابرحملات بیرحمانه غاصبان خبیث قدس و بی اعتنایی آنان، اگر چه جای تعجب ندارد، اما موجب تأسف بسیار است.

ضمن محکومیت اشغال، تجاوز، ستم و کشتار کودکان و زنان و مردان فلسطینی توسط این رژیم منحوس، در این برهه حساس از مردان و زنان غیور و انقلابی سراسر استان یزد دعوت می‌شود تا همراه و همپای دیگر هموطنان عزیز ایران اسلامی در راهپیمایی که به منظور اعتراض به زورگویی‌های رژیم غاصب و حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین روز جمعه ۲۱ مهرماه بعد از نماز جمعه برگزار می‌شود، شرکت نمایید

راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین و انزجار از جنایات اخیر غاصبان صهیونیستی فردا ( جمعه ) در ۳۰ نقطه استان یزد برگزار می‌شود.

طی چند روز اخیر توسط جوانان فلسطینی عملیات طوفان الاقصی انجام شد و همچنین غاصبان صهیونیستی جنایات گسترده را علیه مردم غزه انجام دادند.

نظر شما