شناسهٔ خبر: 55866547 - سرویس علمی-فناوری
منبع: عصر ایران | لینک خبر

رپرتاژ آگهی

خرید بهترین لولا پنجره دوجداره

صاحب‌خبر -

هنگام انتخاب پنجره دوجداره یو پی وی سی جدید، یکی از عوامل مهمی که باید در نظر بگیرید جنس بدنه پروفیل و مهمتر از آن لولاهای پنجره است. لولای پنجره نه تنها بر زیبایی پنجره شما تأثیر می گذارند بلکه بر عملکرد آن نیز تاثیر می گذارند. هافمن با توجه به نیاز مشتری بهترین پنجره را با بهترین قیمت پنجره یو پی وی سی در اختیار شما قرار می دهد. در این مطلب، انواع مختلف لولاهای موجود و تفاوت آنها را توضیح خواهیم داد.

خرید بهترین لولا پنجره دوجداره

انواع لولا پنجره دوجداره

لولا پنجره ها انواع مختلفی دارند و با توجه به نیاز هر فرد استفاده می شود، در ادامه انواع لولا ها را نام می بریم.

لولا استاندارد

لولا استاندارد از فولاد ضد زنگ بسیار بادوام ساخته شده است که خاصیت ضد خوردگی دارند. ماندگاری بالاتری دارند و عملکرد کاربردی از جمله قفل کودک را نیز ارائه می‌دهد.

لولا خروج اضطراری Fire Egress

لولا Fire Egress همان عملکرد کاربردی را برای صاحبان خانه فراهم می کند که لولاهای استاندارد ارائه می کند. علاوه بر این، به پنجره اجازه می دهد بیشتر باز شود و در صورت آتش سوزی یک راه فرار اضطراری داشته باشد.

 لولا Easy Clean

لولا Easy Clean همان طور که از نامش مشخص است لولایی است که به راحتی تمیز می شود. این لولا دسترسی به هر دو طرف پنجره را فراهم می کند و تمیز کردن را آسان و بدون دردسر می کند.

آیا همه لولاهای پنجره UPVC یکسان هستند؟

به طور کلی اکثر لولاهای پنجره upvc اندازه استاندارد 18 میلی متری دارند، اما برخی از لولاهای دوجداره در پنجره های upvc یا آلومینیومی قدیمی 15 میلی متر هستند. بنابراین مطمئن شوید که این اندازه را به دقت اندازه گیری کنید.

آیا لولاهای پنجره یو پی وی سی قابل تنظیم هستند؟

لولاهای تمامی پنجره ها قابل تنظیم هستند و شما می توانید برای تنظیم اصطکاک محل، پیچ ها را در محل مناسب تنظیم کنید. همچنین امکان شل یا سفت کردن لولا ها توسط کاربر وجود دارد.

ساده ترین روش سفت کردن پنجره دوجداره

ممکن است لازم باشد که شما ارتفاع پنجره را در قاب تنظیم کنید تا در پنجره به درستی بسته شود. در این روش ابتدا پنجره را تا آخر باز کنید و 4 پیچ هر طرف قاب را باز کنید، سپس پنجره را کمی پایین آورده و هر 8 پیچ را ببندید.

روش های مراقبت از لولای پنجره

استفاده مکرر از پنجره دوجداره در طول زمان باعث ساییدگی و خرابی لولاها می شود. همانطور که میدانید نوع لولای به کار رفته و جنس پروفیل بر قیمت پنجره دوجداره تاثیر گذار است، در صورتی که قصد خرید و یا تعویض پنجره خود را دارید با شماره گیری 1644 از متخصصین هافمن مشاوره بگیرید و بهترین لولا و جنس شیشه را برای پنجره های خود تهیه کنید.

خرید بهترین لولا پنجره دوجداره

روغن کاری و تمیز کردن لولاها

اول از همه، مطمئن شوید که لولاها به خوبی روغن کاری شده اند؛ این از ایجاد اصطکاک میان در و پنجره جلوگیری می کند و  به مرور زمان از آسیب لولاها می کاهد. تمیز کردن لولاها و روغن کاری آن ها هر چند ماه یکبار، باعث ماندگاری پنجره می شود.

غبار بی غبار با هافمن

با آلوده شدن هوا در سال‌های اخیر مقابله با گرد و غبار کار سختی شده است. گرد و خاک در هوا معلق هستند و هر سطحی را به زمین بازی خود تبدیل می‌کنند. با تعویض لولاهای خراب و تمیز کردن گرد و غبار و کثیفی های بین لولاها، دیگر گرد و غبار به خانه و ساختمان شما راه پیدا نمی کنند. برای مشاهده ویدئو غبار بی غبار با هافمن می توانید وارد اینستاگرام هافمن به آدرس Hofmannprofile شوید و این ویدئو جنجالی را مشاهده کنید.

اگر به دنبال پنجره‌های یو پی وی سی دوجداره با کیفیت بالا هستید، می‌توانید وارد سایت هافمن شوید و مناسب ترین پنجره خانه را انتخاب کنید، کارشناسان هافمن صفر تا صد تعویض را در کمترین زمان ممکن انجام می دهند.

سخن نهایی

اگر می‌خواهید پنجره دوجداره را با قیمت مناسب تر نصب کنید، لولای استاندارد گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. در نتیجه تعدادی از تولیدکنندگان برای اینکه قیمت پنجره دوجداره ارزان تر شود، از لولای پنجره upvc ثابت استفاده می‌کنند. ما در هافمن انواع لولای پنجره دوجداره را با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی ارائه می‌دهیم.