|
به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار سرمربی صبا در نشست خبری بعد از بازی در خصوص این دیدار صحبت کرد:
یک امتیاز به نفع ما بود گسترشی ها نیاز بیشتری به سه امتیاز داشتند و بیشتر خودشان را به آب و آتش زدند اما ما با برنامه بهتری عمل کردیم.هر دو تیم برای برد آمده بودند اما ما درنیمه اول عملکرد خوبی داشتیم ودر نیمه دوم باد موافق گسترش بود و این کارما را سخت می کرد.این مساوی نه به درد ما خورد نه به درد گسترش به هرحال کسب یک امتیاز بهتر از این بود که امتیازی کسب نکنیم. در هر صورت درست است که بازی گل نداشت امابازی بازی جذابی بود آنها پشت محوطه جریمه ما خیلی خوب بودند شاید در چند موقعیت می توانستند به گل برسند اما آن صحنه ها هم در اثر حملات ما بود که به آنها فرصت ضدحمله داد و اما من در نیمه دوم موقعیت خطرناکی از سوی آنها ندیدم. من از 11بازی در گسترش 11 امتیاز گرفتم همانطور که هفته گذشته دربرابر پیکان مساوی کردیم و با این کار به گسترش فولاد کمک کردیم با این تساوی این هفته به پیکان و سایر قعر نشینان کمک کردیم.خیلی کارها را می شود پشت پرده کرد ولی این کارها از چشم خدا پنهان نمی ماند. گسترش در بدترین شرایط در 11بازی که من مربی این تیم بودم با قرعه نامناسبت در برابر تیم های دیگر قرار گرفت من 11 امتیاز در آن شرایط کسب کردم به هرحال نمی خواهم به گذشته بازگردم و در باره آن روزها صحبت کنم . در هر حال گسترش کادر فنی و مدیریتی قابل احترامی دارد و قطعا در هفته های آینده بهتر کار خواهد کرد. به تیم های دیگر کاری نداریم من به بچه های صبا گفتم که ما برای سربلندی صبا تلاش می کنیم در هفته های پایانی با دو سه تیم مدعی نبرد داریم که آنها هم برای قهرمانی می جنگند اما ما با آنها هم کاری نداریم و تلاش می کنیم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم. داور پنالتی ما را نگرفت با توجه به شناختی که از محمد ابراهیمی دارم می دانم او پای خود را به پای مدافع گیر داد و آن صحنه پنالتی نبود. بعد از آنکه زمان بازی از دقیقه 90 گذشت داور می توانست یک پنالتی برای ما بگیرد در آن صحنه بازیکن ما را گرفتند و من خودم به خوبی آن صحنه را دیدم اما داور برای ما پنالتی اعلام نکرد. انشاالله گسترش در لیگ باقی می ماند من به این تیم اطمینان دارم و از ماندن این تیم قلبا احساس خوشحالی خواهم کرد. |
داور پنالتی ما را نگرفت
تارتار: امیدوارم گسترش در لیگ بماند
مهدي تارتار سرمربي صبا روبروي تيم سابقش توانست امتياز بگيرد.
صاحبخبر -
∎