شناسهٔ خبر: 4724270 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هفته بیست و هفتم لیگ برتر

تساوی گسترش و صبا در نیمه اول

نیمه اول دیدار تیم‌های گسترش فولاد و صبای قم با تساوی به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 17:30 امروز بین تیم‌های گسترش فولاد و صبای قم به میزبانی ورزشگاه اختصاصی گسترش در تبریز و در حضور حدود 8 هزار تماشاگر آغاز شد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

حسین زرگر داور این دیدار در نیمه اول به مگنو باتیستا از گسترش و حسین کوشکی از صبا کارت زرد نشان داد.

این دیدار قرار بود ساعت 18 آغاز شود که به خاطر مشکلات نور ورزشگاه به نیم ساعت زودتر موکول شد، ضمن اینکه بلیت‌های این دیدار نیز رایگان بود.

انتهای پیام/خ

برچسب‌ها: